batmanbebis

Direktlänk till inlägg 12 juli 2015

På alla fyra i köket

Av batmanbebis - 12 juli 2015 21:25

Mina ryck kommer sällan, jag vetinte när dom kommer, isåfall skulle jag framkalla dom oftare.

Så jag skrubbade golvet i köket, gjorde rent spisen och skåpluckorna samt diskade.

Nu är det bara, extremt massa andra saker kvar.

Har kläder i hela lägenheten och femtioelva par skor i hallen.

Imorgon fortsätter jag med hallen iallafall, ska se till att boka en tvättid och boka tid för att fixa mina naglar.


Har en depp-svacka så jag var inte speciellt rolig att prata i telefon med när E ringde.

Jag funderar IGEN på en utlandssemester, men har ingen att åka med, skulle vilja åka med någon som jag inte måste betala allt för.

Men kompisarna jag har dom har inte råd, eller så ska dom själva åka utomlands senare(ett datum då ja börjat jobba)


E kommer hit på tisdag, känns inte kul just nu.

Eller kul...allså det känns inget alls.

Har ju gått så jävla lång tid så jag har automatiskt typ börjat radera honom, av nån konstig anledning.

Ahhh det är väl bara så jävla mycket känslor just nu, blir alltid såhär på min semester också.

Då jag får känslan av att alla andra har det så jävla kul.

Är väl lite orolig att vi bara faller ner i samma mönster, nu vet jag ju inte hur länge han stannar men ja.

Samma mönster som att han sover bort hela dagarna och om vi ens ska göra något så får det ju absoluuuut inte ske före klockan 12.

Ska bli kul att han kommer så vi kan promenera, kanske bada och hälsa på min syster.

Men va konstigt det låter, ska han komma som mitt sällskap bara?
En kompis som jag kan umgås med?


Hur vet jag om jag är kär..Eller om jag bara gillar bekvämligheten med honom?

Saker hamnar väl på sin plats när vi ses I guess.


Mitt ex gjorde jag slut med för att han flirtade med andra tjejer online.

Ett annat ex gjorde jag slut med för att han typ inte ville ha sex, och att han inte kunde tänka sig att bo i sthlm.

Så visst KAN jag göra slut, men kanske blir det svårare med åldern?



Inser att jag har rätt många läsare, och skulle vilja veta varför, haha tycker mest jag är gnällig och...kaos:)



Såg en så jävla bra film nyss, SPY ..Alltså den är hysteriskt rolig och du kan se svenska ansikten med...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards