batmanbebis

Alla inlägg den 12 juli 2015

Av batmanbebis - 12 juli 2015 21:39

När jag satt här och degade så blev jag sugen på vin.

Jisses det är verligen lätt att hamna i vinfällan känner jag, eller ja alkohol.

Jag dricker ju nu, varje helg

Förut kände jag inte att jag direkt behövde det, men nu behöver jag det, jag har det roligare, är roligare...så why not?
Men alkoholmissbruk finns i min familj så klart man är uppmärksam.


När jag idag på en söndag blev vinsugen så blev jag misstänksam.

Nu menar jag ju absolut inte att man inte kan ta ett glas vin på en söndag , på sin semester.

Men jag är ju inte sån, som smuttar på ett glas vin liksom.

Jag förstår också beroendekänslan för jag blir gladare, modigare och vågar mer....Jag förstår att man vill ha mer.


Eftersom jag har gjort en GBP så blir jag ofta full rätt fort, sen håller det i sig ett tag och jag är i princip nykter sen.

Så när jag är berusad så brukar jag oftast dricka cola och vatten sen är jag ofta i princip nykter.

Så när jag säger att jag är full så håller det ju oftast i sig bara nån timme..haha


Blev bjuden till min kompis på lite grill och vin på hennes balkong, sånt är mysigt och sånt vill jag ha mer av.

Jag borde egentligen använda det att jag går till samma krog jämt, jag borde börja skapa relationer där...Adda folk på facebook och få fler vänner

Jag skulle vilja ha fler vänner!

Men sen.......människor är så jävla korkade så jag blir galen!

Och i dagsläget så umgås jag i princip bara med människor som är 10 år äldre än mig.

Kanske, när jag ändå är social (och full) att jag ska försöka skapa relationer, men jag är så dålig på såntdär.

Många av dom har jag ju sett flera gånger, ska jag nu plötsligt säga HEEEEEEEEEEEJ adda mig på fejjan!!



Gud jag tänker för mycket...på allt.
Och det gör mig galen, men också trygg.

Ego
Av batmanbebis - 12 juli 2015 21:25

Mina ryck kommer sällan, jag vetinte när dom kommer, isåfall skulle jag framkalla dom oftare.

Så jag skrubbade golvet i köket, gjorde rent spisen och skåpluckorna samt diskade.

Nu är det bara, extremt massa andra saker kvar.

Har kläder i hela lägenheten och femtioelva par skor i hallen.

Imorgon fortsätter jag med hallen iallafall, ska se till att boka en tvättid och boka tid för att fixa mina naglar.


Har en depp-svacka så jag var inte speciellt rolig att prata i telefon med när E ringde.

Jag funderar IGEN på en utlandssemester, men har ingen att åka med, skulle vilja åka med någon som jag inte måste betala allt för.

Men kompisarna jag har dom har inte råd, eller så ska dom själva åka utomlands senare(ett datum då ja börjat jobba)


E kommer hit på tisdag, känns inte kul just nu.

Eller kul...allså det känns inget alls.

Har ju gått så jävla lång tid så jag har automatiskt typ börjat radera honom, av nån konstig anledning.

Ahhh det är väl bara så jävla mycket känslor just nu, blir alltid såhär på min semester också.

Då jag får känslan av att alla andra har det så jävla kul.

Är väl lite orolig att vi bara faller ner i samma mönster, nu vet jag ju inte hur länge han stannar men ja.

Samma mönster som att han sover bort hela dagarna och om vi ens ska göra något så får det ju absoluuuut inte ske före klockan 12.

Ska bli kul att han kommer så vi kan promenera, kanske bada och hälsa på min syster.

Men va konstigt det låter, ska han komma som mitt sällskap bara?
En kompis som jag kan umgås med?


Hur vet jag om jag är kär..Eller om jag bara gillar bekvämligheten med honom?

Saker hamnar väl på sin plats när vi ses I guess.


Mitt ex gjorde jag slut med för att han flirtade med andra tjejer online.

Ett annat ex gjorde jag slut med för att han typ inte ville ha sex, och att han inte kunde tänka sig att bo i sthlm.

Så visst KAN jag göra slut, men kanske blir det svårare med åldern?



Inser att jag har rätt många läsare, och skulle vilja veta varför, haha tycker mest jag är gnällig och...kaos:)



Såg en så jävla bra film nyss, SPY ..Alltså den är hysteriskt rolig och du kan se svenska ansikten med...



Av batmanbebis - 12 juli 2015 16:17

När vi är riktigt små så säger våra föräldrar till oss att man ska akta sig för "fula gubbar".

Man blir äldre och killar sviker en och ljuger.

Man blir utsatt på internet av män som tror att man är nån jävla handelsvara. Man ska akta sig för män när man går hem själv på kvällen.

Man ska akta sig för att få män att tro att man vill ha sex, för om man visar intresse så får man ju ta efterföljderna..eller?


Män beskrivs ibland som nån form av djur som inte kan behärska sig, speciellt inte om dom ser lite bröst och rumpa.


Jag tror vi behöver jobba mer för hårdare straff för våldtäkt och övergrepp.

Jag tror att vi behöver jobba hårdare för att det inte är okej att säga vad som hellst på internet.


För nej, alla män är inte svin.

Men hur känns det för er män, när det finns kvinnor som bara har den här erfarenheten?
Erfarenheter av män som sviker, ljuger, bedrar och förstör?


Det gör ju att alla ni män som faktiskt är fantastiska försvinner.

Ni män som kan bete er, visst är det väl så att ni alla någongång har mött en sårad kvinna?



Av batmanbebis - 12 juli 2015 12:52

Åhhh mitt humör, jag blir galen!

På torsdag är min mens beräknad, så kommer det lite blod IDAG.

Hur ska jag kunna beräkna när jag har ägglossning när mensen beter sig såhär?

Men vet ni??
Skitsamma.

Jag börjar inse att jag fan inte kommer att bli mamma.

Min pojkvän bor inte här.

Och det är så jävla bökigt att boka in besök för nån jävla inseminering, han bor inte här och jag kan inte börja jobbet efter sommaren med att vara ledig för sjukhusbesök, som inte ens är säkert.

Ah jag vetinte.

Känns så jävla orättvist och det känns som mitt liv och min relation är piss.

Det finns människor som är tillsammans på avstånd, ses ibland och lyckas bli gravida.

Tänkte ju att jag skulle äta pergotime efter denna mens, men då ska jag boka in gynekolog o bara tanken på att fixa med allt detta ger mig panik och ångest!


Och som vanligt så har jag känslan att alla andra har bättre och roligare liv än mig.

Hur kommer mitt liv se ut utan barn?
Herregud om jag är bitter nu vad kommer jag inte att vara DÅ?




Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards