batmanbebis

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av batmanbebis - 8 juli 2015 17:28

Vädret idag har varit knasigt.

Satt och gjorde smycken tillsammans med barnen då jag tittade ut och det var verkligen mörkt ute.

Som en eftermiddag på hösten, baah va deppig man blev.

Sen blev klockan två och det var som att tända lampan, solen kom och regnet slutade.


Nu har jag semester.

Började direkt tänka om jag skulle handla vin efter jobbet.

Åka in till stan och besöka en krog.

Inser sen hur trött jag är och att jag har ont i halsen.

Tur att semestern är rätt lång:)


Imorgon kommer det kännas konstigt att vakna och inte behöva hitta på något.

Men också skönt.

Men jag ska se till och försöka att inte ha för många sådana dagar, för jag mår inte bra av att sitta inomhus hela dagarna, flera dagar.

På fredag ska jag kanske hälsa på min farmor, det var längesen.

Syster följer isåfall också med vilket är bra, dom har alltid haft en bättre relation och min syrra är bättre på det här med småprat och vara allmänt trevlig, haha.


Nu ska jag se om det finns någon bra film att kika på.

Försökte kolla på den svenska filmen, cirkeln igår, men tröttnade efter en 40 min.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards