batmanbebis

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av batmanbebis - 7 juli 2015 17:30

Jag skrev till Henne igår, bad Henne att hon kunde höra av sig ifall Hon framöver skulle till krogen dit vi båda brukar gå.

Hon blev förvånad och bara "vaddå vill du aldrig mer se mig?!"

Nej, inte just nu iallafall.

Då pratade Hon som om det var Hon som var offret och började skriva som nån jävla martyr, gaah!

Jaja.

Hon har ADHD och då är just konsikvenstänkande rätt svårt ibland.

Kändes iallafall som jag fick det sagt det jag ville säga.

Och det gör mig ofta väldigt nöjd.


Ringde min pojkvän och pratade lite om vår situation.

Hur viktigt det är för mig att ses snart osv.

Han öppnade sig mer, berättade om hur det gick för honom, svårigheterna osv.

Jag vill bara vara delaktig i det han gör för att ha större förståelse för att han ibland inte orkar prata i telefon.


Annars?


Idag jobbade jag barnfritt, det innebär att jag fixade lite på avdelningen.

Laminerade lite bilder och citat, det livar upp väggarna tycker jag.


Nyss åt jag hamburgare med bröd och egengjord salsa, och såklart stekt lök...jisses jag älskar stekt lök:D


Imorgon börjar jag jobba klockan tio, slutar klockan fyra sen börjar min semester.





Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards