batmanbebis

Alla inlägg den 6 juli 2015

Av batmanbebis - 6 juli 2015 18:48

En 17 årig tjej sticker ut hakan och har nån åsikt om en fotbollspelare.

Ni vet, en sån som "ingen får snacka skit om", för han är en legend som är så duktig.

Hon hade en åsikt som inte passade alla

Och plötsligt ska hon våldtas.

Hon ska flås våldtas och sprättas upp, för att hon har en åsikt.


Plötsligt blev män som hatar kvinnor verklighet.


Nej, alla män är inte såhär.

Men vill man ens samankopplas med dessa varelser med detta beteende?

Kvar lämnas trasiga förstörda människor som ni , reko män, ska försöka närma er men man är så jävla skadad trasig oc rädd för alla som hatat innan Dig.


På internet behöver man som kvinna många gånger bara ha ett ansikte för att få höra att man är knullbar, att man vill knulla en, våldta en.

Man kan öppna inkorgen och få en bild på en kuk, bara sådär....vaddå ville du inte se den?


En tjejs värld kan rasera för att hon säger nej eller för att hon har en åsikt.


Hur tror du man mår när man blir hotad till livet?

När någon plötsligt påstå att han vet vart du bor?


Är det detta vi ska uppfostra våra barn i?
Ska vi uppfostra våra söner att kvinnor är ett hål som du kan ta för dig av.

Ska vi uppfostra våra döttrar att hålla käften och inte prata om vissa saker, hålla med och tycka som andra.


Zara Larsson hade en åsikt om bråvalla festivalen.

Hennes lät visades som mest spelade på spotify enligt en lista och hon undrade då varför hennes namn inte ens var med på Bråvalla affischen.


Hon stack ut hakan.

Vem fan tror du att du är , svarade folk.

Lilla gumman..bara 17 år och tror hon är nån jävla superkändis.


Ja, hon är rätt jävla känd, faktiskt..

Expressen förvrängde också hennes ord, att hon skulle säga att hon var störst och den största dragningen till festivalen.

Så var det inte.

Så expressen gjorde ett skitjobb, fick en stor nyhet och Zara Larsson blev mordhotad.


Man kan alltså bli mordhotad för att man har en åsikt.

Hon är 17 år och vuxna MÄN(niskor) hotar henne till livet?


Kalla henne naiv, eller dum eller jag vetinte, men varför vara så jävla elaka?


#backazara



Av batmanbebis - 6 juli 2015 15:37

Vart ska jag börja?


Hon ringde mig, och berättade...."allt det jag har sagt till dig är sant"

Det blev plötsligt en stund av erkänannde, så jag förstod att något har hänt.

Hennes fd hade varit och hälsat på, känslorna hade kommit tillbaka och dom bestämde sig för att bli ett par igen.


Så det som jag varit orolig för hände nu mig.

Jag var orolig för att såra Henne, eftersom jag inte visste vad det var jag kände eller ville.

Nu berättar Hon att hon har en relation, och att Hon sagt att Hon hade känslor för mig.

Då hade Hennes partner sagt att hon förstår, men om Hon och jag skulle göra något så skulle dom bryta.

Så Hon fick panik och sa att jag inte fick komma och hälsa på Henne, hon skyllde på andra saker.


Så vi bröt.

Jag är inte arg på Henne för att hon har en relation med någon som Hon älskar.

Jag är arg på att Hon lekte med mig.

Om Hon hela tiden hade känslor för sitt X så varför leka med mig sådär?
Säga att Hon saknar mig och räknar ner timmarna tills vi ses?


Vi pratade i över en timme i natt.

Hon försökte förklara sig, och jag kände klumpen i magen växa och vandra upp mot halsen.


Hon babblade om hur mycket jag betyder, sen efter EN timme så säger Hon att Hon har en relation, typ som att hon försa sig.

Jag blev tvungen att lägga på.

Plötsligt grät jag hysteriskt.

Tårarna verkligen forsade och jag fick bita i kudden och kippa efter andan.


Vad händer med mig?


Hon sa att jag var orättvis, att hon inte alls lekt med mig, "allt det jag sagt är sant"


Jag tvivlar inte på att det är sant!!

Men om du nu har känslor för ditt X och du vet att hon inte vill "dela med sig", varför flirtar du då med mig??

Det hade Hon inget svar på

"det bara blev"


Hon går och frågar mina vänner om jag är singel hoppas jag ska bli singel, så gör Hon såhär.


Jag grät och kunde knappt sova

Tänker otroligt mycket på Henne.


Jag ringer min pojkvän.

Jag ville bara höra hans röst, höra av honom att allt ska bli bra, bli som förr.

Men han är som han brukar, "det löser sig".


Jag är så ensam!!


Och det värsta av allt är ju att jag och Hon är ofta ute tillsammans, och har massor av gemensamma vänner.

Hur jävla kul kommer det bli att träffa henne igen?

Vi har liksom alltid kramats och skojat med varandra, långt före det blev djupare.

Kommer jag klara av att se Henne?


Jag är så jävla trasig, ledsen och splittrad.


Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards