batmanbebis

Alla inlägg den 2 juli 2015

Fan

Av batmanbebis - 2 juli 2015 22:28

Gråter.


Av batmanbebis - 2 juli 2015 21:50

Spenderade nästan tre timmar på en filt med min bästa vän.

Min bästa vän som jag ibland inte klarar av att se, eller träffa.

Han som gör mig galen med sitt speciella sätt och åsikter.

Men han är ärlig och äkta, därför gillar jagg honom massor.

Vi pratade om allt och han frågade om mig och E.

Och det är ju egentligen ingen som vet om att han flyttat, så frågan gjorde mig lite ställd men jag sa väl att det känns jobbig och konstigt..Kan inte sätta ord på det mer.


Nu på kvällen så känner jag mig tom.

Ringde honom som jag brukar för att säga godnatt, lät nog lite kort och ledsen Han var ute och cyklade så han reflekterade inte över det.

Jag kanske kommer imorgon, säger han.

Eh...okej?

Det beror på om en kompis betalar min biljett säger han.

Sen säger han


"då kommer jag nog förbi dig också och lämnar dina solglasögon".


Okej.


Förbi mig?


Jag vet att jag tolkat sönder min pojkväns ord förr, och att jag oftast överreagerar.

Men jag är också så trött på att han ibland uttrycker sig som en jävla spade.


"Jag kanske kommer imorgon, längtar efter dig"
Hade väl låtit jävligt mycket trevligare?


Jag vet att han saknar mig, så varför tvivlar jag.

ENKELT

För jag behöver verklighet och berörning inte några torra jävla ord på telefonen.


Men ja, hahahahah

Han kommer ju förmodligen inte ens, för det är ju alltid så, saker skiter sig fan jämt när han ska planer något.


Jag tror resan därifrån kostar under 100 kronor.

Tanken har alltså inte ens slagit honom att hans mor, syster eller systers pojkvän kanske kan låna ut det till honom, GE honom?

Fattar ni, man har alltså inte ens 100 kronor.

Vad är det för liv?


Jag känner mig så jävla maktlös och jag behöver fan bara en kram!!!!!!!!!!!

Man ska fan inte ha en relation men ändå känna denhär känslan och fan tigga om en kram.


Men WOHO för mig för min pojkvän KANSKE, kommer förbi.

Om han har tid alltså, kan ju vara så att han måste rädda hela jävla världen eller att alla ber honom om hjälp.



fuck it!!!

Av batmanbebis - 2 juli 2015 15:40

Alltså denna kvinna!
Hon är så jävla vacker, och jag blir så himla glad att hon är tjock.

Googla själv tjocka tjejer så får ni se hur otroligt osmakliga flera av bilderna är.

Men tess är vacker och modell....och tjock!
Hon är även tjock överrallt, inte som extremt många andra som har stor röv men sen geting midja, eller enorma bröst och ingen mage.


Det är så fint och ballt och ger en verkligen självförtoende och boost!



   


#tess #fatgirls #sommar #modell

Av batmanbebis - 2 juli 2015 15:33

Huuuu, idag har det verkligen varit varmt.

Vi skulle till stranden med barnen men vi ställde in det.

Det är väldigt jobbigt för dom att gå dit då man går mellan hus, alltså  ingen skugga. Sen skulle vi gå hem och att gå hem med trötta solhysteriska barn är så himla jobbigt

Så vi tog fram vattenslang, leksaker och vattenspridare, gick jätte bra och dom var nöjda.

Fick sluta en halvtimme tidigare, var så få barn.


Nu sitter jag här i bh och brallor framför fläkten, häääärligt!


Har smsat med Henne hela dagen igen, tänkte åka och hälsa på henne idag,men det är helt enkelt för varmt.


På lördag ska jag på en kompis sambos 40års fest.

Jag har träffat honom en gång, haha


Jag frågade om lite tips vad man skulle köpa.

Hon ba; presentkort på dressmann


Eh, hur jävla kul är det då?
Och liksom, presentkort bör ju ligga på minst 300 för att det ens ska  vara dugligt att ge nån som fyller jämt, typ.


Faktum är att jag i princip aldrig ger det man önskat sig.

Jag tycker inte födelsedagar handlar om att man ska få det man vill ha, speciellt inte när man är vuxen.

Okej om man går ihop flera och köper något större som personen önskar, absolut!

Klart man vill ha en större dyr grej än en massa kraffs.


Men jag tänkte att jag ska kolla på teknikmagasinet efter något skoj till honom.

Ringde E som satt på socialen och väntade på nån handläggare, antar att han inte fått pengar.

Han sa att han saknade mig massor.


Juste!
Igår köpte jah biljetter till Judast Priest som ska spela i sthlm i slutet av året, wooho old style!



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards