batmanbebis

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av batmanbebis - 1 juli 2015 19:52

Fy jag är så himla trött och helt utmattad, så jävla dyg känsla, tur att det är få barn på jobbet.

Känner mig också alltid 40 kg tyngre på sommaren, jävligt drygt.

Idag har jag skrivit med henne hela dagen.

Jag vet ärligt talat inte vad jag gör.

Känner ingen direkt skuld i det jag gör, men det är ju inte okej.

Tänkte att ja skulle säga detta till E, att jag skulle vilja vara med henne.

Är inte kär men har nån sexuell dragning.

Eller har jag det?
Eller är det bara så att jag gillar uppmärksamheten och komplimangerna, att vi flirtar?

Jag tycker såklart det är mysigt att vi pratar och ursäktar väl allt med att min pojkvän förut sa att jag fick ha sex med en tjej om jag ville.

Fast detta är ju såklart lite annorlunda, ibland kan ju flirt vara mer sårande än sex, eller?

Jag kanske bara ska vara i detta ett tag, är ju rätt mysigt och Hon är ju inlagd så vi kan inget göra.

Men hon då?

Kanske blir hon jätte kär och jag sårar henne?


Fast det är ju på en skämtsam nivå nu, vi har hållt på sådär i ett år typ, skojflirtat..Men nu är det mer...ofta.


Idag saknar jag inte E.

Vad beror det på?
Fan, alla jävla tankar gör mig GALEN. Varför kan jag inte bara leva så får saker bli som dom blir..Varför ska jag alltid jaga svar?



Censur · Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards