batmanbebis

Direktlänk till inlägg 28 juni 2015

Söndagen går mot sitt slut

Av batmanbebis - 28 juni 2015 21:15

Jag försöker bestämma mig för att inte fråga min pojkvän när vi ska ses.

Utan jag vill att det är han som ska ta initiativet.

Det går sådär.

Två veckor sedan han flyttade idag.

Han lever livet, fiskar, umgås med sin syster, cyklar och promenerar.

Men det är så mycket som jag inser när jag skriver här..

Hur hade då allt sett ut om han hade det skit där han bor nu?
Då hade jag väl bett honom komma hem hit igen och all skit hade börjat om igen?

Så självklart vill jag hans bästa att han ska ha det bra och må bra därborta.


Sen om det är as jobbigt så är han inte den som säger det.

Och det är det som gör det invecklat ibland, för jag skriker saknar och gråter och han bara "allt är bra"

Då blir man lite frustrerad.

Är detta inte ens lite jobbigt för dig?!


Han berättar om hur bra det är och han kunde intte prata mer med mig i telefon för han skulle se en serie och sen sova, upp tidigit imorgon och fiska...


Ja, det är verkligen bra där borta va? Mycket bättre än här ellerhur?
Plötsligt blev jag 5 år igen.

I behov av bekräftelse.


Det är bra här men där du är finns ju du, och du är bra...Säger han.

Orden rann bara av mig, betyder liksom inget att han sa så.


Att bollas med mina känslor.

Mina behov här hemma.

Mina plötsliga känsloutbrott.

Att plötsligt bete mi som 5 år och låta allt gå ut över min pojkvän, vrålandes att han inte bryr sig om mig.


Nu väntar han på pengar från socialen.

Det dröjer eftersom han flyttade härifrån och bytte kommun.

Undra om han tänkte komma till mig när han får pengar?
Om han inte kommer, är jag inte viktig då?


Eller är det så att han kanske anser att jag finns kvar, mig kan man träffa sen och köper saker till sig själv för pengarna istället.


Plötsligt känner jag mig som en påse kött när jag pratade med min pojkvän.

Han pratade om hur han längtade efter mig, min kropp.

Blev sur och han fick försvara sig.


Vilket är svårt.

För att nästa sekund vill jag att han ska beskriva för mig hur han saknar min kropp.


Helvete

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards