batmanbebis

Direktlänk till inlägg 27 juni 2015

Bra jobbat.

Av batmanbebis - 27 juni 2015 10:57

SJU kommentarer, fattar ni, det måste ju vara något typ av rekord!


Gårdagen: Skuttade omkring naken här hemma och lyssnade på Sia:



Plötsligt var fan klockan NIO och jag fick smått ångest, skulle ju hem till en kompis före och nu rusade klockan iväg.

Mötte upp en annan kompis halvspringandes och insåg att vi inte skulle hinna med tåget.

Så vi satte oss på en bänk och jag drack mina cider medans min polare gnällde hysteriskt om hur många knott det var där...haha

Jag hade glömt öppnare så jag skulle ju öppna min cider mot en lyktstolpe, slog till med lite kraft så kapsylen flög upp i min panna och cidern skvätte över glasögonen, hahaha, vilken syn!

Halsade mina tre cider, oj det var ett tag sen jag drack!


Det var rätt skoj på krogen faktiskt, mötte upp fler kompisar som jag känner där vi sjöng och dansade:)

Stod i kön till toa och framför mig stod en kille som bor i samma område som mig, vi har setts på bussen nångång..jag sa lite skämtsamt"nu skyndar du dig på toaletten, sega inte"


Han log och gick in på toan, när han kommer ut säger han:Jag skyndade mig bara för att du har stora bröst.

Eh okej?
Har nog inte hört en kommentar från en främling om mina bröst på flera år, sånt hände mer när man var 20 typ.

Haha det var väl inte direkt elakt men jävligt korkad kommentar och kanske typiskt fulll kille kommentar.

Jaha okej sa jag och gick på toa.


När jag kommer ut från toa så står han där o flinar och ba, kolla jag sa ju det, och pekar på mina bröst.

hahahah, så jävla komiskt.


Hemligheten:
Jag bloggade ju om att om jag får fyra kommentarer ska jag skriva en hemlighet. Då jag fick SJU så fick jag lite ångest..hahaha

Måste ju vara något smaskigt och inte det jag hade tänkt.

Sen inser jag att bloggen avslöjar väldigt mycket och ni läsare vet mycket mer än många andra.

Så, vad ska man då dela med sig av?


Jag har skrivit om mitt förflutna, mina missbruksproblem och behandlingar, sex och svårigheter.


När jag går in i min port mot hissen, om jag ser någon i ögonvrån som är påväg in i porten så höjs min puls och jag slinker snabbt som fan in i hissen och snabbt trycker på en knapp så hissen ska åka iväg.

Ibland så slår dörren igen och man hör att dörren "låses" och då ser jag personen i lilla hissfönstret som rycker i handtaget och vill komma in.. Men jag kollar alltid ner på min mobil och låtsass inte se.

För jag ogillar att åka hiss med främmande människor.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards