batmanbebis

Alla inlägg den 27 juni 2015

Av batmanbebis - 27 juni 2015 16:39

Baaah, vilken otroligt seg dag!

Är inte bakfull, mår inte dåligt eller så, är ju aldrig bakfull heller iof.

Men jag är väldigt hungrig, så kanske är jag det?

Maten som jag åt igår föresten!

-Fyfan den var verkligen inte god!

Det var ju en påse med pommes och fisk, BLÄE,ryser bara jag tänker på det.

För det första blev pommesen klar före fisken, så hur fan gör man då, ska jag behöva plocka ur all fisk och lägga in de igen?

Sen var det så konstigt att äta pommes som osade fisk, fisken smakade jag inte ens på, den såg degig ut, HUA!


Idag stekte jag några köttbullar, lök och halloumi, till det åt jag bulgur, mycket godare!

Sen har jag ätit jordgubbar som jag hade lime och mynta på, smaskens!


Glodde på film, satte på tre filmer innan jag bestämde mig för att se den tredje, dom andra två gav jag 30 min sen kunde jag inte se mer. Tråkiga!


Nu är jag hungrig igen så funderar på köttfärs och bulgur:)


Min kompis hade blivit inbjuden till en fest på en dejtingsida han är med på.

Festen ligger här i närheten och han frågade om jag ville med, nej tack.

Känner inte folken som är där, sen var tydligen tjejen äldre och det innebär förmodligen att hon har barn, och chansen att jag har hennes barn på min skola är STOR. Så såntdär blir bara väldigt pinsamt.


Ringde ju föresten barnmorskan här för att jag hade förhoppningar om att dom skulle kunna hjälpa mig med pergotime och undersökningar, det kunde dom ju såklart inte. Där får man bara hjälp  om man är gravid, eller vill ta cellprov.
Och eftersom gynekologen här å sjkhuset är dum i skallen så måste jag söka mig längre bort iallafall.


Har ju Rut som jag gjorde min allra första gynundersökning  hos.

Men det är ju svårt öht nu på sommaren, och på den kliniken finns bara Rut och nån man, som ser extremt sliskig ut.


Så plötsligt kom känslan att jag tror nog att jag aldrig kommer att bli gravid.

Jag blir jätte ledsen om jag säger det högt eller ja nu när jag skriver det.

Men det är ju egentligen inget jag kan påverka.

Jag kan ha sex, helt enkelt.

Och det har jag ju inte nu.

Och nu menar jag inte att jag alltid kommer att vara sex-lös, men att tajma in de två-tre dagarna jag är fertil känns väldigt låg.

Känns jävligt sorgligt, hur kommer livet se ut då?
Det är jobbig nu, men inte AS jobbigt.

Men tänk er alla födelsedagar, julafton med släkten och alla undrar.

Livet går vidare kanske flyttar man, byter karriär men känner att det alltid är något som saknas.

Fan va orättvist.

Hur ersätter man ett barn liksom?


Jag VET att jätte många skaffar hund.

Jag fattade inte detta innan jag själv började skaffa barn. Men många människor som inte har barn, har hund.

Kanske bara ska ge mig fan på att gå ned 30 kg så jag får IVF betalt?

Visst vore det bra, det borde ju verkligen vara en morot...viktnedgång för att få hjälp!!

Fast det är det inte, tanken ger mig otrolig ångest.

Ska jag behöva ge mig in i vikthetsen IGEN?
Jag har levt i den i HELA mitt liv, och nu börjar jag tycka min kropp är rätt...okej.

Nu ska jag börja granska den igen

MEN NEJ, man behöver inte tänka såhär...Jag kan ju börja med att bara röra på mig mer för att det är kul och nyttigt.


Jag har en liten hemlig dröm om att börja träna.

Men jag säger det inte högt för då börjar alla tjata och ska ge tips om bra övningar och gym.

Sen kommer motivationen att man VISST kan träna själv.

Men jag vill inte träna själv!


Så jag måste hitta någon att träna med, kom att tänka på min killpolare men han är verkligen jämt pank.

Kanske vi bara ska träna gratis, promenera o greja.

Åh alltid är det så trögt för mig att ta det där klivet.



Av batmanbebis - 27 juni 2015 11:43

Imorgon är det två veckor sedan min pojkvän flyttade.

Sex är något jag sällan bloggar om, jag tror att jag med åren tycker att det blivit mer privat.

Sen är det ju så att om jag vore singel så hade jag nog mer bloggat om sex, för sex utan kärlekskänslor är inte lika privat anser jag.

Sex är naturligt, men det är bajsa också och det har jag ingen större längtan eller intresse att blogga om:P


Inatt så hade jag iallafall telefonsex med min pojkvän och anledningen att jag delade med mig av det är väl mest för att det hände något skoj.

Så är det i mitt liv har jag förstått, det händer något komiskt eller så drabbar all skit mig:)


Jag sov iallafall på min vibrator, av nån anledning.

Var hysteriskt trött,ni vet sådär så man knappt kan röra sig.

Jag minns att jag kände något i ryggen och typ fumlade efter något och letade men hittade inget.

Så man kan säga att jag har sovit som prinsessan på ärten idag, fast på en vibrator...aj!


Eftersom jag har endel läsare i "försöka få barn träsket", så kan jag skriva att när jag åt pergotime så tappade jag fan känseln i klitoris, rätt skum känsla!

Och frustrerande, hahaha

Man måste veta när det är dags att ge upp, nej det blev ingen orgasm idag.



Av batmanbebis - 27 juni 2015 10:57

SJU kommentarer, fattar ni, det måste ju vara något typ av rekord!


Gårdagen: Skuttade omkring naken här hemma och lyssnade på Sia:



Plötsligt var fan klockan NIO och jag fick smått ångest, skulle ju hem till en kompis före och nu rusade klockan iväg.

Mötte upp en annan kompis halvspringandes och insåg att vi inte skulle hinna med tåget.

Så vi satte oss på en bänk och jag drack mina cider medans min polare gnällde hysteriskt om hur många knott det var där...haha

Jag hade glömt öppnare så jag skulle ju öppna min cider mot en lyktstolpe, slog till med lite kraft så kapsylen flög upp i min panna och cidern skvätte över glasögonen, hahaha, vilken syn!

Halsade mina tre cider, oj det var ett tag sen jag drack!


Det var rätt skoj på krogen faktiskt, mötte upp fler kompisar som jag känner där vi sjöng och dansade:)

Stod i kön till toa och framför mig stod en kille som bor i samma område som mig, vi har setts på bussen nångång..jag sa lite skämtsamt"nu skyndar du dig på toaletten, sega inte"


Han log och gick in på toan, när han kommer ut säger han:Jag skyndade mig bara för att du har stora bröst.

Eh okej?
Har nog inte hört en kommentar från en främling om mina bröst på flera år, sånt hände mer när man var 20 typ.

Haha det var väl inte direkt elakt men jävligt korkad kommentar och kanske typiskt fulll kille kommentar.

Jaha okej sa jag och gick på toa.


När jag kommer ut från toa så står han där o flinar och ba, kolla jag sa ju det, och pekar på mina bröst.

hahahah, så jävla komiskt.


Hemligheten:
Jag bloggade ju om att om jag får fyra kommentarer ska jag skriva en hemlighet. Då jag fick SJU så fick jag lite ångest..hahaha

Måste ju vara något smaskigt och inte det jag hade tänkt.

Sen inser jag att bloggen avslöjar väldigt mycket och ni läsare vet mycket mer än många andra.

Så, vad ska man då dela med sig av?


Jag har skrivit om mitt förflutna, mina missbruksproblem och behandlingar, sex och svårigheter.


När jag går in i min port mot hissen, om jag ser någon i ögonvrån som är påväg in i porten så höjs min puls och jag slinker snabbt som fan in i hissen och snabbt trycker på en knapp så hissen ska åka iväg.

Ibland så slår dörren igen och man hör att dörren "låses" och då ser jag personen i lilla hissfönstret som rycker i handtaget och vill komma in.. Men jag kollar alltid ner på min mobil och låtsass inte se.

För jag ogillar att åka hiss med främmande människor.





Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards