batmanbebis

Direktlänk till inlägg 24 juni 2015

Ska jag skratta eller gråta?

Av batmanbebis - 24 juni 2015 20:36

Alltså..........

Jag vet fan inte vad jag ska säga..


Min pojkvän bor just nu hemma hos hans systers pojkvän, vi kan kalla honom Alex

Alex bor hos flickvännen och det var då rätt bra för min pojkvän att bo där.

Igår sa jag att han kan väl fråga Alex om det är okej om jag kan komma och sova där i helgen.

Det är Alex lägenhet och han bestämmer så självklart ska man fråga honom.


Nu ringer jag min pojkvän som är utomhus och väntar på ett samtal från hans mamma så han är smått stressad.

Jag frågar om han har frågat Alex om jag kan sova där.

E typ mummlar något och säger"jag måste prata fort för mamma ska ringa upp snart"

Okej, men vad sa Alex, har du frågat?
Ja, nej det gick inte.


EH VA?!?!

Då kände jag mig jävligt förbannad, varför i helvete skulle det INTE gå att jag sov där?


För flera månader sedan så pratade vi om att åka till xxx och att det var så bra för vi kunde ju vara i Alex lägenhet då.


Nu plötsligt går det inte?!


Och jag har ingen lust att bo hos hans mamma av flera anledningar, men ja såklart om jag måste så gör jag ju det.

Men detta gör ju saker lite mer komplicerade, både jag och E trodde att jag skulle kunna få komma till Alex lya då och då och att E ibland kommer hit.

Men nu vetefan?!


OM jag nu åker till E i helgen och bor hos hans mamma och träffar Alex så kommer jag ha svårt att hålla käften.

Eller nej, jag kommer inte säga nåt men jag kommer vara sur.



 
 
DmPCOS

DmPCOS

24 juni 2015 21:40

Men vad bökigt det ska va då :( kan inte han komma till dig ist? Så slipper ni allt folk. Åh hoppas de löser sig snart för er! ❤

http://www.drommamedpcos.bloggo.nu

batmanbebis

25 juni 2015 12:46

Jag bestämde att ge det tid.. Jag bad ju honom flytta för en anledning. Det är min saknad som gör att jag inte tänker klart:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards