batmanbebis

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av batmanbebis - 24 juni 2015 20:36

Alltså..........

Jag vet fan inte vad jag ska säga..


Min pojkvän bor just nu hemma hos hans systers pojkvän, vi kan kalla honom Alex

Alex bor hos flickvännen och det var då rätt bra för min pojkvän att bo där.

Igår sa jag att han kan väl fråga Alex om det är okej om jag kan komma och sova där i helgen.

Det är Alex lägenhet och han bestämmer så självklart ska man fråga honom.


Nu ringer jag min pojkvän som är utomhus och väntar på ett samtal från hans mamma så han är smått stressad.

Jag frågar om han har frågat Alex om jag kan sova där.

E typ mummlar något och säger"jag måste prata fort för mamma ska ringa upp snart"

Okej, men vad sa Alex, har du frågat?
Ja, nej det gick inte.


EH VA?!?!

Då kände jag mig jävligt förbannad, varför i helvete skulle det INTE gå att jag sov där?


För flera månader sedan så pratade vi om att åka till xxx och att det var så bra för vi kunde ju vara i Alex lägenhet då.


Nu plötsligt går det inte?!


Och jag har ingen lust att bo hos hans mamma av flera anledningar, men ja såklart om jag måste så gör jag ju det.

Men detta gör ju saker lite mer komplicerade, både jag och E trodde att jag skulle kunna få komma till Alex lya då och då och att E ibland kommer hit.

Men nu vetefan?!


OM jag nu åker till E i helgen och bor hos hans mamma och träffar Alex så kommer jag ha svårt att hålla käften.

Eller nej, jag kommer inte säga nåt men jag kommer vara sur.



Av batmanbebis - 24 juni 2015 19:04

Jag är fan jämt sugen på pizza, av nån anleding kommer suget ofta på jobbet.

Jag tittar på min kollega och säger PIZZAAA, haha


Men grejen med pizza är att jag äter en halv barnpizza, eller mindre...sen mår jag illa.

Ibland somnar jag.

Så VARFÖR köper jag pizza?
Enkelt.

Jag är en gammal matmissbrukare och mat har alltid varit ett stort problem för mig.

Mängderna jag kunde äta förut var galna.

Jag kände inte mättnad på flera år.


En bekant till mig fick barn för två dagar sen, känner henne lite men har henne på facebook.

Hon bor i ett hus på landet med tre hundar och en katt, undra hur fan det ska gå var min första tanke.

Pappan gjorde slut när hon sa att hon var gravid och dom verkar inte ha kontakt

Hur fan kan man lämna en gravid kvinna?


Själv blir det inga barnförsök denhär månaden, har beräknad ägglossning nästa torsdag och ja eftersom jag och E inte bor ihop så blir det inte mycket försök.

Tanken är väl att jag ska ta pergotime nästa mens och försöka igen då.


Kan aldrig säga nog många gånger vilket helvete det är att inte bli med barn...

Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards