batmanbebis

Alla inlägg den 23 juni 2015

Av batmanbebis - 23 juni 2015 21:33

Vill verkligen slå ett slag för denna fantastiska olja!
Flera onlinebutiker har den.

Tycker det är så bra med en olja som är bra till så många användningsområden.

Du kan använda den i håret för spröda toppar eller i hela håret för "frissighet", du kan också värma upp oljan och ha som inpackning.

På huden så kan du ha den själv och även på barn då den är helt naturlig!

Tidigare när jag använde denna så märkte jag att mina ögonfransar blev längre, så ja smörjer i ansiktet och ögonfransarna varje dag:)


Oljan är oljig(no shit) så jag skulle nog inte ha den under foundation om man nu använder det

Jag kommer att ha min på kvällen.


Testade även skrubben för ansiktet också, ohh så lent mitt ansikte blev!


Och lite pojkvän.


Jag ringde.

Han blev jätte glad att jag ringde.

Jag pratade om mina förväntningar och vad jag behövde, han lyssnade men började också försvara sig, vilket han alltid gör.

Nu skulle han iaf kolla om jag kan komma i helgen, mest för att han ju bor hos en så det är ju inte bara att låta mig sova där  utan att be om lov.

Jag vill hellst inte att vi sover hos hans mamma då det är så sjukt stelt där

Så vi får se helt enkelt.


Jag behöver närhet en kram och ja...SEX...14 dagar sen

Av batmanbebis - 23 juni 2015 20:12

Jag smsade E.


"antar att du inte kan låna någons telefon på hela dagen, är jag inte viktig"


Känner mig stark och kaxig när jag skriver.


Sen blir jag eftertänksam, som så många gånger förr..


Vad är det värsta som kan hända om jag ringer?
JO!
Det är fan inte JAG som ska ringa hela tiden.

JAG har ringt flera gånger tidigare dagar men då har det minsann inte "passat att prata med mig".


Kanske kan han inte låna någons mobil?

-klart som fan att han kan!


Sen tänker jag, och något som förmodligen är mest sannorlikt.

Han "vågar" inte fråga, för min pojkvän ber fan aldrig människor om saker eller tjänster.

Förutom mig.


Är det töntigt?
Betyder det att han inte vill prata med mig?
Nej, det är bara ett konstaterande att det är så han är, more or less.


Ett jävligt dumt beteende eftersom det gör mig galen, men ja....


Så jag tar nog en dusch sen ringer jag.

Jag ska berätta för honom hur viktigt detta är.

Jag ska säga att jag vet att han är stressad, att han förmodligen också är ledsen för allt som hänt men att JAG är viktig.


Något som har växt mer under dessa dagar är kärleken till E, och jag vet att detta är det rätta för oss.


När jag pratar med min syster så säger hon att E har många fantastiska egenskaper som faktiskt är unika.

Och hon har rätt, det var ju dom jag blev kär i.


Jag har länge inte kunnat säga till min pojkvän att jag älskar honom.

Det har nästan blivit som ett skämt mellan oss att han säger att han älskar mig och jag svarar med.....jag gillar dig med.


Såklart är det inte roligt, men vi använder humor till massor i vår relation.


Jag tänker ibland att jag nog inte kan säga de tre orden förrän vi har det bra.

Bra och tryggt.

Jag har sagt orden men absolut inte många gånger under dessa snart tre år.


Jag får påminna mig själv att ta en dag i taget.

Och jag inser nu, när jag är ensam  hur jävla trasig jag egentligen är.

Jag har lagat mig själv provisoriskt med hjälp av min pojkvän.

Men också, jag har kämpat, gråtit och motiverat min pojkvän så nu när han inte längre bor här så känner jag mig.....tom.

Alla dagar av oro för honom, för ekonomin och för mina känslor har satt stor press på mig och nu plötsligt är det bara jag här.

Jag som ska diska, plocka undan, sova ensam i sängen, storhandla och dammsuga.


Jag ska nu umgås med mig själv, och inser hur jävla trasig jag är.

Därför fick jag ju tanken om att skriva en bok om mitt liv

Har googlat lite och fick endel information men en sak kvarstår, skriver man i word eller?


Det skulle vara så fantastiskt kul att få hela mitt liv skrivet i en bok, wow vilken grej!

Men ett tips var också om att ha en röd tråd och också ett slut...Men min bok skulle inte få något slut...utan mer..fortsättning följer?



Censur · Ego
Av batmanbebis - 23 juni 2015 17:14

Tisdagen rullade på bra och jag slutade klockan tre.

Igår i min ilska så skrev jag ju i ett sms att E skulle ringa mig, om han så skulle låna en telefon.

Nu börjar det klia i fingrarna om att ringa till honom

Ska jag ringa, för att ja är vuxen och för jag vill?

Eller ska jag ignorera att hans mobil inte går att ringa ifrån och faktiskt låta honom lösa det och låna en telefon?


Känns som att ja ska låta honom ringa, för om jag ringer igen och han säger att han är upptagen så kommer jag nog kasta min mobil åt hel***.


Jaha.

Tanken var ju att jag skulle testa att ta pergotime nu för att sedan försöka naturligt.

Tanken gör mig rätt stressad.

Eftersom jag inte ens vet om jag och min pojkvän kommer att ses under min ägglossning så känns det väldigt dumt och onödigt att ta en kur.

Kanske bättre att ta det nästa mens, då har jag hunnit prata med gynekologen och E har hunnit hamna mer på plats där han ska bo.

Jag får ju kontakta en gynekolog här där jag bor och jag har inte kontakt med någon här.

Jag var ju hos gyn tidigt i höst tillsammans med E.

Eller det var nog tidigare än så, skitsamma.


Detta var under min stora press att jag inte vågade göra en undersökning.

Och hon jag träffade där var riktigt dryg och otrevlig, och dom var tydligen bara två stycken där (iallafall då) och jag tänker fan inte sära på benen för nån dryg översittare.


När jag var rädd så sa hon "äh jag har haft 13 åringar som satt sig i den där stolen"

Jaha, jag skiter väl i hur gamla folk varit som gjort en undersökning, det minskar inte MIN rädsla


Barnavårdscentralen är dock jätte trevliga, iallafall när jag pratade med dom på telefon, men jag tror mer dom utför just UL vid graviditet.


Imorgon ska vi till en lekpark med barnen, och sen stänger jag, gääääsp!

Av batmanbebis - 23 juni 2015 17:02

 

Det var REA på Hälsokraft!
Har sett skylten tidigare men trodde det gällde varorna på bordet(verkligen slarvigt skriven skylt) men det var ju för tusan på HELA sortimentet.

Så jag köpte denna Hårolja från Weleda, bra för tort hår:)


 

Detta är en olja som jag provat förut som verkligen är bra och fräsch. Går att smörja in i håret också om man så vill.

Mjukar upp och kan ta bort rodnad i huden.


 

En ansiktsskrubb, jag älskar verkligen skrubb en har aldrig unnat mig en dyr och bra skrubb:)


 


Min sista lilla favorit.

Denna är toppen för solskadad hy, torr samt fet hy.


(bortse från det gröna i min handflata, vi målade idag på jobbet)


Funderar på att gå dit och köpa mer imorgon, kanske en olja till mamma hon fyller ju år i augusti.

Alla dessa kostade runt 350 kronor istället för över 600.

Hudvård ska man verkligen satsa och betala extra för anser jag.

Behöver en sminkborttagning också.


Gled in på Hemköp och hittade halloumi(stavning?) med chili, mums! Det blir det till middag ikväll,och kanske steka några köttbullar.





  

Bild · Tips

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards