batmanbebis

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av batmanbebis - 15 juni 2015 20:26

Ja.

Så idag kom jag till jobbet 1.5 timme för tidigt.

Det var rätt störande men jag gosade ner mig i personalrummet och läste min bok.

Jag har börjat läsa, jag har i princip aldrig läst men märker att det är rätt mysigt och avslappnande.

Jobbet gick bra det var en behaglig dag kan man väl säga.

Imorgon slutar jag klockan tre då ska jag sätta mig i bibblan och kika efter en ny bok!


Hugget på vänster sida fortsätter och titt som tätt skuttar man in på toaletten om det är något

Egentligen borde man bara ha binda så man slipper det här kollandet.

Känner inget annorlunda eller speciellt i kroppen, så jag försöker ställa in mig på att mensen kommer, så att jag är redo och blir mindre besviken.


Nu är klockan redan halv nio och jag bör nog sova, var verkligen mega trött i morse.

Har kikat på Game of Thrones avsnitt 9 och 10 så tiden verkligen susade förbi.

Har ni inte sett den serien så ...do it!
Har ni sett den men inte avsnitt 10 så....haha var beredda:P



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards