batmanbebis

Direktlänk till inlägg 14 juni 2015

Jag går som i en bubbla.

Av batmanbebis - 14 juni 2015 16:50

Lägenheten kokar och det går inte att få korsdrag.

Åkte iväg till farsta för lite miljöombyte.

E låg och sov, han sa något om huvudvärk.

Jag gick omkring i farsta som i en bubbla, det var som att jag inte hörde andra människor och som att jag kände mig helt tom.

Hittade en billig sololja, klänning och trosor som jag köpte.

Hörde av mig till E här hemma och han sa att han var påväg till sin mor.

Jaha.

Igår sa han att han behövde några dagar till att flytta, men nu var det tydligen dags.

Ville bara ramla ihop där jag stod och väntade på tunnelbanan.

Det kom så plötsligt.

Idag när jag vaknade så ville jag bara att han skulle hålla min hand och säga att allt ska bli bra


Nu blev det så, gick jag till svar när jag sa att igår så visste du ju inte?!


Har du tagit dina grejer? Frågade jag

Nej jag fick inte med mig allt men älskling vi gör ju inte slut jag kommer till dig på helgerna och kanske nån vecka.

Jag måste ordna upp mitt liv.


Och då blev jag arg, känner mig som ett jävla hotell, "kommer till dig lite när jag vill"


Jag VET att detta är bäst för oss men han verkar göra det så jävla lätt.


Ordna upp sitt liv? Jamen HUR DÅ?
Han har ingen plan alls.

Han ska bo med sin morsa och syster vilket är enormt speciella.

Ingen av dom har funnits där speciellt mycket för honom sen vi blev tillsammans.


MITT i allt detta får jag ett sms av hans syster

Vi har NOLL relation och har nog inte träffats eller pratat på ett år


"vad är det som har hänt"

Då ville jag möta upp henne och slå henne på käften.

Hänt?


Så jag svarade

"jo din bror blev hemlös i november, sen är han arbetslös och har knappt strumpor att ha på sig...det är det som hänt..men det är ju ett tag sen"


Sen skickar jag ett sms till E att hans syster ska hålla käften.


För det där är inte att bry sig, det där är att snoka.

Hon svarade "jag bryr mig bara"

Fråga E om du vill ha mer detalljer "vad som hänt"


Min syster vet vad som "hänt" men hon smsar väl för fan inte E och låtsass som att hon bryr sig.


Jag känner mig så jävla ful mitt i allt detta också, så jävla äcklig och oälskad.

Det är väl nu jag måste bli starkare i mig själv kanske


#medberoende #flytta #uppehåll #tårar


 
 
DmPCOS

DmPCOS

14 juni 2015 21:03

❤ kram

http://www.drommamedpcos.bloggo.nu

batmanbebis

14 juni 2015 21:35

kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards