batmanbebis

Direktlänk till inlägg 8 juni 2015

Inseminering , check!

Av batmanbebis - 8 juni 2015 14:45

Sådärja!

Åkte in med bussen sju imorse, huua va trött jag var.

Tröttheten brukar alltid lägga sig för mig rätt så fort men idag har den verkligen hängt med.

Satt och höll på att somna i väntrummet.

E lämnade spermaprovet på plats, han har tydligen inget problem med sånt.

När hade du utlösning senast, frågade hon...Igår

IGÅR!?

Men bra jobbat!
Man ska hålla sig i två dagar.

Men som TUR var så  räckte antalet, fan hade blivit galen annars.

Ingreppet gick fort, det stramade lite sen var hon klar.

Jag fattade inte att hon var klar så jag låg kvar och hon sa "res dig när du är redo"

Perfekt!


Eftersom E har sömnsvårigheter så var han vaken hela natten, lika bra det.

Nu har vi precis kommit hem och jag har en molvärk i äggstockarna, lite som mensvärk.

Ska iväg till jobbet strax då vi ska ha en liten avslutning med eleverna, innan den riktiga avslutningen imorgon.

Skulle behöva ha sex igen men molvärken gör en inte så sugen.


När vi gick ifrån sköterskan sa hon"då får ni höra av er till oss om hur det går, räkna med två veckor nu..jag håller tummarna"

Det var så ballt.

Har ju aldrig sagt detta till någon, bara min syster. Så att få höra dom där orden blev så...wow

Hon håller på oss.


Nu hänger det lite på att ägget ska vara dugligt, spermierna är där och väntar och nu ska det bara klaffa.



 
 
Ingen bild

anna

8 juni 2015 17:57

Jag hoppas för din skull! Samtidigt som jag är ledsen för min skull.... Har tre misslyckade försök i ryggen. Jag är inte missunnsam på något vis, men du vet ju hur det är antar jag. Man vill så gärna för sin egen skull att det är svårt att bli glad för andra... eller svårt.... svårare i alla fall. Lycka till!

batmanbebis

8 juni 2015 19:55

Vet du...jag vet EXAKT vad du menar..
Har du gjort IVF eller samma som mig?
Lycka till och ingen ska säga åt dig att du måste vara glad åt andras lycka:) lycka till!

 
Stamp-E

Stamp-E

8 juni 2015 18:20

har följt er länge nu... håller tummarna (och tår) för att det ska gå vägen.

http://stamp-e.bloggplatsen.se

batmanbebis

8 juni 2015 19:53

nemen har du! haha fan va kul med en följare..
TACK!

 
Grön

Grön

9 juni 2015 01:32

Lycka till nu! Vore så skönt om detta kunde gå vägen för er nu. Det ni har ju kämpat så länge. Hur är allt mellan er nu?

http://gronsjal.bloggplatsen.se

batmanbebis

9 juni 2015 18:39

Vår relation är som en båtresa..Stormig, solig, svajjig och ibland blir man åksjuk..
Tack!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards