batmanbebis

Direktlänk till inlägg 2 juni 2015

Pergotime, dag 2

Av batmanbebis - 2 juni 2015 18:31

För att kunna få barn måste man ha sex, just sayin.....

Igår ringer en kompis till min pojkvän, hans dator är trasig och han behöver hjälp, E åker dit...det blir sent så han sover över.

Inget sex.

Han sover i princip inget alls hos kompisen och är as trött nu när jag kommer hem från jobbet

Inget sex.

Såhär blir det liksom inga barn.


Jag blev lite smått sur när han skulle sova nu när jag kom hem vid fem, men jag orkar inte tjafsa, och det är inte ens lönt att tjafsa med någon som är dötrött.


Idag har jag haft möten med några elever som ska börja hos oss efter sommaren.

Imorgon är min kollega ledig och jag blir ensam.

Sen på torsdag är hon ledig efter klockan 13.

Så det är ju jävligt konstigt att det blir ett jävla liv när jag skulle vara borta två timmar i måndags.

På fredag ska jag vara borta igen.

Sen blir det intressant vilken dag insemineringen kommer ske, hoppas inte under skolavslutningen:(


Läser mycket negativt om pergotime nu som oroar mig.

Om folk som får ägglossning jätte jätte sent.

Om folk som får magsmärtor.
Cystor

:(


Hoppas det funkar felfritt för oss.

Hoppas jag får ha sex imorgon!


 
 
Evy

Evy

3 juni 2015 00:28

haha du ställde då inga dåliga krav på att vilja ha sex du!
hmm låter som du har mkt å göra å att även din kille har fullt upp också eftersom du beskriver att han inte orkar ha sex eller så å att du inte vill tjafsa om det å så!
om min kille hade jobbat mkt å så å han skulle va trött efter jobbet t.ex då skulle han ändå orka ha sex med mig t.ex även om ja kanske ä trött av annat själ å ja inte har lusten till det men då brukar det bli sex ändå hihi ^^

http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

batmanbebis

4 juni 2015 17:45

Hej, kul med en ny läsare:)
Fast HAHAHA verkade det som att min kille inte orkar ha sex? Så är ju inte fallet. Han behövde fixa en dator, sen hade han varit vaken en hel natt..Därför kunde vi inte ha sex. Men om han skulle neka mig så är det helt okej, man dör inte;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards