batmanbebis

Alla inlägg den 27 maj 2015

Av batmanbebis - 27 maj 2015 21:33

 


Blev lite chockad över denna bild.

Ja jo mycket kan man göra nu förtiden när man redigerar bilder men hon ser verkligen ut som en docka.

Angelica Kenova tränar tre timmar om dagen, fem dagar i veckan och är känd som "Barbie".

Oj va hon måste ha svårt att hitta en pojkvän som vill ha henne för insidan.


Fast det kanske är utsidan som räknas?


#barbie #verkligheten #modell

Av batmanbebis - 27 maj 2015 18:48

Jag saknar honom massor idag.

Vill bara kramas och att allt ska bli bra.


Inser också i allt detta att jag inte har haft sex på ett tag och det påverkar mig mer än vad jag tror.

Ofta är ja arg oc lättirriterad när jag inte haft det, haha, skumt men sant


Om fem dagar ska jag ha mens och då var ju tanken att jag skulle ringa kliniken och boka tid för inseminering.

Men...nu vet jag inte.

E och jag har bråkat, som alla par gör iof, men känns ju inte som läge att på lördag ses igen och "prata ut" och sen prata o insemineringen i samma veva?

E har varit bortrest och hjälpt sin mamma så vi har egentligen inte hunnit prata om detta alls.

Säg att det hade varit januari......då hade jag tänkt"äh vi tar det framöver"

Men nu är klinken stängd i juli

Agusti tar vi emot nya barn på jobbet.

September fullt upp.

Så ja, det skulle väl kunna bli i oktober då?

Säg att den insättningen inte funkar, då skulle vi kanske testa i november.

December är det jul och stängt o allt..januari fullt upp..
Shit, det är lång tid.


Åh jag vetinte jag känner mig så osäker och vilsen!!!!!!!!!!


Ibland känns det bara som att jag inte är redo alls.

Och ibland längtar jag så mycket så jag vill kräkas.

Jag tror att mycket handlar om rädsla, alltså, ansvaret och såklart förlossningen

Det är  en människa som jag ska ta hand om och ha ansvar för.

Känns läskigt.


Och stressen, ska maila dom FÖRSTA mensdagen sen går det undan.


#längtan #beslut #hurgörvi #framtid #relation

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards