batmanbebis

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av batmanbebis - 18 maj 2015 18:10

Har varit sugen på pizza nu i över en vecka så idag när Hemköp hade köp två betala 50 kr så slog jag till.

Men alltså det smakade ingenting. Då tog jag ändå en med biff och bea, men NADA.

Är ju bara skit i sånnadär pizzor men men, nu är magen full iaf men fan inte smaksinnet.


Annars då?
Jag är sjuk, började hosta i lördags och inatt var det as jobbigt att sova, men jag gick och jobbade idag. Var ju inte ens två veckor sedan jag var hemma och var sjuk...nu är det dags igen.

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal så då måste jag försöka komma.

Onsdag inget speciellt

Torsdag kvällsmöte, så jag hinner inte vara sjuk.

Men ja, när hinner man det?


Tänker en heldel på juni, om vi nu ska göra inseminering.

Den 9e är det skolavslutning och om mensen kommer som den ska så kommer jag behöva åka till sophia hemmet just i den vevan.

Man ska kontakta dom första mensdagen och en tid ska bokas innan ägglossning.

Och min mens beräknas vara slut på fredagen och skolavslutningen är på tisdagen..Hoppas kanske man kan komma onsdag isåfall.


Det passar såklart inte bra alls med att vara borta på skolavslutingen...

Men vad gör man?
Kör vi inte i juni så är nästa chans till försök i agusti.

Och där är det fullt ös med nya barn skolstart osv


Ahh dilemma.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards