batmanbebis

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av batmanbebis - 17 maj 2015 11:20

Vi började att bråka igår.

Och igentligen så gör väl alla par det men jag blir så jävla arg, och less.

Min pojkvän är väldigt bra på , att när jag är arg, gör han mig argare.

Han säger ofta "va lite glad istället", eller så säger han att jag blir arg för småsaker

Jag försöker förklara för honom att jag tycker att han säger så varje gång, att jag blir arg på småsaker.

Och jag tycker också att det känns som att jag aldrig får vara arg.

Och känslor är jätte viktigt för mig!

Bråken handlar ju alltid i grunden om pengar.

Igår fick jag ett utbrott för att jag anser att vi aldrig gör något tillsammans.

Det slutade med att jag smällde igen dörren och gick på en promenad och handlade.

Fick ett sms med förlåt , och klart det inte bara är han som ska säga förlåt bara men nånstans så tycker jag att jag ofta har rätt...Det ÄR otroligt jobbigt att försörja två människor, och det har gått långtid nu.

Igår tänkte jag att det är nog fan karma som gör att vi inte blir gravida, karma som vill att vi ska ordna upp våra liv först.


Känns iaf som en väldigt lång ledighet, känns behövligt och fantastiskt.

Nu måste man börja samla ihop tankarna och förbereda sig för jobb.

Imorgon är ju tanken att jag ska in till chefen för att förklara min oro över hösten.

Slog mig igår att , juste min kollega har ju sagt upp sig.

Och oron kommer över mig igen, hur kommer hösten att se ut utan min kollega?

Två har sagt upp sig och tre ska byta avdelning.

Kvar blir jag och två egoistiska pedagoger.


Det är liksom jävligt svårt att jobba med någon som tror att äpplen är päron och som anser att man kan kopiera när det är kaos.

Känner att jag måste va tydlig med min oro och jag HOPPAS inte jag behöver höra "va inte negativ det blir nog bra"

Om du ska snickra ihop en möbel och allt du har att använda är en kanna mjölk, ja då blir man orolig!


#verktyg #relationer #kaos #kompott #jobb #pengar #medberoende #arbetslös

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards