batmanbebis

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av batmanbebis - 8 maj 2015 10:15

Idag mår jag bättre.

Vädret är ju verkligen fantastiskt och det är en envis fågel som har haft underhållning utanför mitt fönster imorse.

Vaknade halv nio och det tyder på att jag mår bättre.

Ska strax packa väskan för att åka till min syster, det bara måste gå.

Vi ska äta middag med hennes två kompisar och imorgon ska vi shoppa, så det är inte som att vi ska springa ett lopp, så det ska jag nog klara.

Jag borde ha svart bälte i shopping föresten.


25 personer läser i snitt min blogg enligt statistik här, vilka är ni?
Två av er har trätt fram när jag inte bloggat på ett tag, vore kul o se hur ni hittade hit?
Ibland känns min blogg så himla långt ifrån alla andras vardag så jag undrar om jag är på rätt plats.

Fast jag bloggar ju egentligen för mig själv.

Men kanske om jag hamnade på ett ställe där livet hos folk såg ut lite mer som mitt så skulle man kanske får mer läsare, och mer input när man håller på att bli galen:)


Nu på morgonen när jag egentligen inte har någon tid att passa då känner jag att jag mest degar omkring.

Jag mår nog bra av att ha en tidsram, annars skenar jag iväg och kan börja locka håret aldelles försent.

Nu är klockan 10.20 och egentligen behöver jag nog inte åka hemifrån förrän tolv...ett?


Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards