batmanbebis

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av batmanbebis - 4 maj 2015 18:54

Jag är så hysterisk.

Jag har en binda på mig för att vara redo.

Redo för mensen och redo för att inspektera bindan, är det något..lite blod..är den på g?

Läser på google att om man testat negativt efter beräknad mens, så är det oftast negativt.

Läser också på google, att vissa är såkallade låghormonare, och då kan man visa plus sent, upp emot sex veckor..läser jag.

Men det är inte så många som är det, tror jag läste 30%.


Jag vetinte.

Det är kanske okej om jag inte är gravid.

Vi har ju juni att se fram emot, och förhoppningsvis inseminering.

Så det är........okej.


Nu tänker jag mest...vad händer med min kropp?

Varför är mensen sen?

Om mensen är sen NU, så påverkar det ju min cykel och hur ska då insemineringen funka om min cykel är konstig?
Insemineringen måste ju ske när man har ägglossning,

Alla jävla frågor!!!!


Har en molande värk i äggstockarna.

Var på gården idag och det högg till, gick in på toa och kollade...inget.


Tänker.

Hur brukar det kännas när mensen kommer?
Jag funderar.............den brukar komma på natten.

Och jag brukar inte ha ont förrän dagen efter.

FAN

Jag verkligen hatar detta


#längtan #mens #barnlös #snälla #önskan

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards