batmanbebis

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av batmanbebis - 2 maj 2015 21:45

Det är ibland sjukt svårt att skriva inlägg och försöka vara anonym.

Speciellt nu när man har shoppat.
Och när jag har hittat fynd, fina grejer så vill jag så gärna dela med mig, för jag älskar såna tips själv.

Men, postar ofta det jag köpt på facebook också...så..

Äh, faktum är att kommer vänner in och läser här så vet man att det är jag.

Min syrra googlade ju på kryssningar och hittade min blogg, av en slump! Och bara, shit det är ju min syrra..haha


Men här kommer några av mina fynd!


     

Den rosa Kimonon har jag även i flerfärgat och svart, älskar verkligen kimonos. Perfekt att ha över klänning på sommaren istället för en kofta som ofta är aldelles för tjock.


Allt från H&M


#fynd #shopping #h&M #tips #spendera #tankespridd #kimono

Bild · Ego · Tips
Av batmanbebis - 2 maj 2015 16:41

TADA!!!


 


Det är nog över ett år sedan som jag provade dessa med min syster, historian är ganska rolig.

Hon provade ett par enkla svarta skor och jag dessa.

Vi småskrattade och konstaterade hur olika vi var, syrran tyckte dom var hemska.

En tjej som jobbade i butiken småskrattade och sa att hon och hennes syster också var väldigt olika, hon gick sedan leendes och vi såg att hon hade på sig skorna.

Syrran skämdes att hon sagt att dom var fula.

hahahah

Som om det skulle spela någon roll, hon sa det ju inte TILL henne?

Nåja...599 kronor kändes för mycket.

NU

179 kronor!!!!!!!!!!


När hon i kassan sa , sådärja 179 kronor så stannade hennes kollega bredvid upp och stirrade på kassan.

"Ja det var verkligen ett kap"

Mindre än halva priset

Ja jävlar.


#skor #shopping #rea #kap #chock #rosa

Bild · Tips
Av batmanbebis - 2 maj 2015 10:14

Detta har ju aldrig hänt förut.
Min mens är aldrig sen.
En dag är givetvis inget att skrika över
Men min hjärna driver mig till vansinne. ...tänk om jag är...

Får ta och rensa tankarna med shopping

Av batmanbebis - 2 maj 2015 02:08

Var ju på shoppingtur i måndags efter läkarbesöket och hittade väl inte så mycket.

Men jag såg en väska och tänkte, nja...ryggsäck, det använder jag inte ofta.

Men har fan inte kunnat sluta tänka på den där jävla ryggsäcken så imorgon ska jag fanimej åka in och köpa den!

Av fem H&M butiker så fanns den på EN, så hoppas den finns kvar.


Ska även leta efter en klänning med glassar på.

Hahah, ser jag någon posta något snyggt i div grupper jag är med i på facebook så blir jag verkligen desperat och bara måste ha.

Jag shoppar i perioder väldigt mycket.

I april har jag shoppat:

två kimonos på H&M

En t-shirt på H&M
Ett längre linne från Axelssons.

En jacka från H&M

Byxor från H&M

Tre par trorsor från Twilfit.


Till en summa av ca 1500 kronor.

Och det har jag råd med.

Jag har knappt några utgifter, det som kostar mest är hyran och mat.

Annat blir det ju verkligen om man får barn.

haha då har man en till liten som jag såklart kommer älska att shoppa till:)


Ibland tänker jag på att jag skulle börja shoppa nu.

Tänk va smart om jag nu skulle köpa en vagn.

Sen om två månader typ en spjälsäng.

Om jag visste att jag om sex månader skulle bli gravid så skulle jag börja shoppa, utan tvekan.

Lite i taget varje månad.

Men eftersom man inte vet så skulle det sätta en enorm press att vetskapen om att man äger en vagn men inget barn.


Nej nu ska jag sova, ta hand om er mina läsare:)




Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards