batmanbebis

Alla inlägg den 18 april 2015

Av batmanbebis - 18 april 2015 17:52

Jag tror håret mår bra av att du byter shampoo ibland.

Jag kör inpackning engång i veckan och balsam varje gång, eller färgbomb.


 


Kan verkligen rekomendera detta märke.

Jag kör på Brunette Goddess.

Men jag VARNAR, den luktar verkligen godis, typ sockervadd eller nåt, så himla smaskig.

Jag har shampot, balsam, balsamspray och glansspray, MUMS!


 

Två gånger i veckan använder jag skrubbhandskar. Kroppen vaknar verkligen av detta tycker jag.

Skrubbar rätt hårt så jag blir röd men jag älskar resultatet av ren hud!


#dusch #tips #shower #bedhead #ren

Bild · Tips
Av batmanbebis - 18 april 2015 11:57

Jag är en converse tjej, och en käng-tjej, och platå tjej och ja...jag älskar skor.

Men har faktiskt aldrig lagt en ordentlig peng på ett par riktigt sköna skor.

Så nu bestämde jag mig för att göra det.

På sommaren när jag jobbar har jag ofta ballerina eller converse och det gör att man får ont i fötterna och ryggen.

Så nu har jag köpt dessa:


 


Nike reax run.

Så jälvla skön stötdämpning och dessutom så blåser det in luft uppepå skon då det är typ tunt tyg.

Svalt och skönt för fötterna..WOW

Nu har jag haft skorna i två veckor på jobbet och det är great!
Igår var det regn och jag tog andra skor och när dagen var slut så kändes det i svanken, haha va lustigt va snabbt man vänjer sig vid bra skor.


Men så värt!!



#nike #shoes #freerun #motion #jobbet #hälsa #prisvärt #fötter

Bild · Tips
Av batmanbebis - 18 april 2015 11:49

Idag kommer min pojkvän hem.

Jag sov verkligen djupt inatt, småvaknade vid nio och kände verkligen hur huvudet låg som en tegelsten på kudden.

Hade en massa sexdrömmar vilket kan vara rätt trevligt ibland.

Jag drömmer nog väldigt sällan, eller ja, man drömmer ju flera drömmar varje natt, men sällan jag kommer ihåg.

Vaknade iaf upp och insåg att jag inte hade någon att ha sex med, haha...bajs.


När jag ska sova och ska försöka koppla bort tankarna från jobb och jävliga tänder så är det iallafall något som jag alltid tänker på, och har så gjort i många år.

Att jag går med barnvagn.

Jag ser mig själv med barnvagn gåendes och vinden blåser i mitt hår.

Är aldrig egentligen mer än så, bara vinden...


Jag är idag så tacksam över att jag har ett jobb.

För hade jag spenderat dagarna hemma så hade jag blivit galen.

Jag säger inte galen som något man "bara säger", utan jag menar verkligen galen.


När E kommer hem ska jag ligga med honom i hallen.

Om inte mitt humör gått över.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards