batmanbebis

Alla inlägg den 16 april 2015

Av batmanbebis - 16 april 2015 20:07

Det känns som att all skit kommer över mig nu.

Allt känns piss och jag är så trött, sover 8-9 timmar men nu sitter jag  här totalt slutkörd.

Ringde tandläkaren igen, då tandköttet fortfarande är svullet runt visdomstanden.

Ingen penicillin, jag fattar inte varför jag bara inte kan få det!??!?!?!
Men nej tydligen så påverkar det hela kroppen och det är inget hon gärna ger ut, speciellt nu när jag inte har ont längre.

Så hon sköljde med koksalt, hon var verkligen trevlig och berättade tydligt vad hon gör och skulle göra.

Hon sa att hon skulle rekomendera att jag drog ut tanden.

Då dog jag lite.

Och hon berättade att det kan vara en stor process och man kan bli tvungen att dela tanden i flera delar och sen dra ut den.

Jag ville bara gråta.


Jag har aldrig aldrig haft problem med mina tänder och så kommer detta.


Hon sa att jag skulle fortsätta att borsta och köpa en speciell gel på apoteket och borsta noga med den på tanden.


Sen har jag fått lite ont i tänderna i nedre käken.

Hon kollade och tog ett kort.

Sen gjorde hon nån undersökning, där man ska säga till om man känner ett pirr i tanden.

Inget.

Tanden konstaterades, död.

DÖD!

Fattar ni!?
Så inte nog med att jag inte ens kan bita ihop längre pga svullet tandkött, så nu måste jag göra en rotfyllning?!?!?!?

Jag ville börja gråta.


Tänkte på gången för några veckor sedan när jag borrade mitt hål.

Bedövningen.

Hur ont den gjorde.

Hur jag grät.

Nu ska jag göra det igen, och ännu värre, rotfyllning!!

Så plötsligt är det två jävla ingrepp!


Rotfyllningen tror hon har uppstått pga piercingen.

En piercing som jag alltså haft i 15 år och som jag tagit ut för flera veckor sen ska nu ställa till problem.


Kommer hem och tar ett ägglossningstest som visar negativt


FAN!!!!!!!!!!!!!!!!


#tandjävel #rotfyllning #bedövning #ledsen #rädd #tårar #störd

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards