batmanbebis

Alla inlägg den 15 april 2015

Av batmanbebis - 15 april 2015 18:41

E har nu varit iväg och jobbat i över en vecka och nu är det jobbigt.

Eller ja det kommer i vågor, i morse var det jobbigt men nu är det lungnare:)
Sen han åkte så har jag gått ner 5 kg, haha jätte konstigt men jag äter verkligen inte samma som när han är hemma.

Tänkte väl försöka äta detsamma när han kommer hem.

Ska försöka utesluta laktos och gluten.

Idag blev det ärtsoppa, färdig bara att värma, har varit super sugen i flera dagar.

Och perfekt för svullet tandkött!


Idag har det varit en bra dag på jobbet, trots att jag jobbade stängning

Imorgon slutar jag tidigt och på fredag stänger jag, igen, tuff vecka.

Har en tid på Sophia hemmet den 27e april, där vi gjorde vår utredning, för att prata mer om den.

Mer om vad för prover som togs osv.

Så jag har ansökt om semester den dagen.

Mest faktiskt för att jävlas med min kollega eftersom hon tar semester och komp titt som tätt utan att kolla så att det passar verksamheten.

Så nu gör jag detsamma.

Hon som får hjärtklappning när hon ska vara ensam i klassen i en timme.

Men jag får vara ensam titt som tätt, så nu e det payback:)

Nej nu ska jag bädda rent i sängen och sen ner till tvättstugan.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards