batmanbebis

Direktlänk till inlägg 11 april 2015

Trött lördag

Av batmanbebis - 11 april 2015 11:51

Blev utgång igår, det var verkligen mycket folk men jag kände mig inte så pepp.

Tog taxi från tåget, fast det är rätt nära, vill inte gå ensam i mörkret.

Kändes konstigt att komma hem till en tom lägenhet också.


Idag hade jag ett fram emot att gå på vikingamarknad.

Jag och E skulle gått, men nu är ju han i Småland så jag bestämde igår med en annan vän.

Nu skickar hon ett meddelande att hennes barn ändrat sig och vill gå på bio istället.

Jag blev lite sur men jag antar att livet ser ut så med barn, plötsliga förändringar. Och det går ju inte att ha med sig barn som inte vill på en marknad.

Hörde av mig till en annan kompis men hon hade inget busskort.

Så det blir inget för mig, men för er i Stockholm så kan jag alltså tipsa om vikingamarknad i Kungsträdgården!


Kände mig inte alls utvilad imorse och jag har problem med ett inflamerat tandkött.

Har fan aldrig haft ont såhär många dagar som nu, skit jobbigt att vakna med ont och huvudvärk, drack inte ens igår.

Ska testa nu att skölja med saltvatten som jag fick tips om.


Juste!

Min syrra ringde igår och berättade att hon hittat min blogg.

Hon var rätt upprörd och sa FÖRLÅT flera gånger.

Hon hade googlat runt på karaoke och kryssningar och hittade då min blogg och mitt inlägg om kryssningen vi var på.

Hon kände igen sig direkt och sen kopplade hon att det var jag.

JAG STÄNGDE NER DIREKT, sa hon.

Haha jag är inte sur ellernåt, absolut inte, men insåg att om min syster kopplade att det var jag så kan nog andra göra det också...Och jag vill ju vara anonym.

Hon ville inte läsa bloggen mer ifall det stod för privata saker.

Själv skulle jag nog aldrig kunna sluta läsa, och vem vet kanske säger hon bara så:P


Så vad gör man idag då?
Disken är enorm men tråkig.

Huvudvärken gör sig påmind och jag borde ge mig ut i friska luften och promenera lite........borde.


#marknad #stockholm

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards