batmanbebis

Alla inlägg den 2 april 2015

Av batmanbebis - 2 april 2015 20:28

Jaha hur är det annars då?

Testade med äl stickor denna månad.

Körde på morgonen, tyckte det var bäst eftersom jag går upp samma tid varje dag.

Men nej, ingen ägglossning kom.

Den är beräknad i lördags, så det är alltså sex dagar sedan, fortfarande inget.

Har jag ingen ägglossning?

Testen är ju fan 98% tillförlitliga står det.

Jag googlar.

Vissa kan ha en kort LH höjning.

Det finns människor som får negativt på morgonen men sen positivt på kvällen.

Väldigt skumt.

Detta innebär att jag i nästa cykel kommer att få testa två gånger om dagen...suck.


Hade ju förhoppningar om att få påbörja med att använda progesteron krämen jag beställde från Mia Lundin.

Och den ska man börja med efter ägglossning.

Ringde gynekologen för att jag undrade, WTF var är min ägglossning?


"nej har sophia hemmet sagt att du har ägglossning så har du nog det dom är proffesionella och dom har nog gjort alla tester"

Jaha.


Ringer Sophia hemmet.


Du verkar ha många frågor så vi bokar in en tid

Dom vill allså suga ur mer pengar från mig för att dom har uttryckt sig galet.

Oh well..


Att jag inte har haft ägglossning har gjort att jag känner mig oattraktiv och har jävligt lätt till gråt:S

Haft molande värk i äggstockarna och ömma bröst.


Men vad gör man?
Man fortsätter, har man nånsin något annat val?


#ägglossning #resa #progesteron #brist #tillit #tårar #bröst


  

Av batmanbebis - 2 april 2015 19:54

April kom och första april innebär ju att man får "skämta".

Att skämta verkar mer handlar om social kompetens numer.

Örebro kommun tyckte det var skojigt att skämta om att deras anställda i vården skulle få en rejäl löneökning på 10.000 kronor...men nääää så var det ju inte, april april.

Andra skämtade om att dom fått cancer, dödssjuka eller en falsk graviditet.


Humor är ju väldigt individuellt, jag vet.

Men nu menar jag mer utanför den privata sektorn.

Skillnad om du skojar lite med dina vänner, eller om du får en hel avdelning på ett sjukhus jubla av glädje för en löneökning.

Nej, skäms.

På 60talet skojade man om att, om man sätter på en nylonstrumpbyxa över tvn så fick man färgbild.

Det var ju kul, många testade och skrattade sen.

det är april april


Och juste


Im back!


#april #idioti #idiot #tillbaka #skämta #socialt

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards