batmanbebis

Alla inlägg den 14 mars 2015

Av batmanbebis - 14 mars 2015 10:35

Fan.

Vad jag än försöker att leva i för bubbla så spelar det ingen roll.

När det blir rött på pappret så sjunker jag ihop.

Jag blir ledsen.

Igår insåg  jag att jag inte firat min kompis dotter som fyllde ett år.

Jag orkade inte.

Min andra bekanta som är  gravid, orkar inte träffa henne.

Det är ju så jävla galet att göra såhär, livet är för kort för att stöta bort människor.

Om jag nu inte blir gravid på fem år ska jag stöta bort dom i fem år?

Då kommer vi inte kunna hitta tillbaka till varandra.


Solen skiner, facebook fylls upp av människor på strålande humör som springer ut i det fina vädret.

Jag själv vill bara sova, sova tills jag börjar jobba på måndag.


Läser igen om tips och råd.

Och fler och fler tipsar om att ta det lugnt, tänka på något annat.

Läser igen om bisolvon, me bisolvon har jag bara sett i en liten flaska.

Om man nu ska ta hela mensen fram till ÄL så blir man nog tvungen att köpa tre flaskor.


Måste väl köpa fler ÄL test online nu igen.

Men att testa med ÄL stickor är ju verkligen inte att ta det lungt, extrem press att ta testet samma tid varje dag.



När ska man sluta försöka?


#längtan #vårtur #barn #graviditet #barnlös #ägglossning #mens #helvete #fanfanfan #relation #geupp

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards