batmanbebis

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av batmanbebis - 9 mars 2015 18:17

Min pojkvän åkte till sin mor i fredags, kommer hem imorgon och jag saknar honom

Den här helgen har jag tänk för mycket.

Jag tycker jag är ful oattraktiv och tjock.

Inser verkligen hur mycket han lyfter upp mig, tröstar mig och finns här för mig.

Så  jag behöver ha hem honom nu!

Gick ner TRE kilo när jag var hemma och förkyld i tre dagar, TRE, vafan gjorde jag?
När jag sedan jobbat i en vecka så hade jag gått upp kilorna igen.

Jag som blev så jävla glad.


Jag vill så gärna börja träna.

Skulle vilja testa lika olika pass för att se vad som passar mig

JAG MÅSTE RÖRA på mig, jag är inte 20 längre.

Men jag har ingen att träna på, och jag klarar bara inte av detta själv ju.


Känner mig så jävla lost och misslyckad.

Den här jävla vikten, har fan kämpat med vikten i HELA mitt liv

Fattar ni att jag redan som 10 åring gick till dietist.

Sen bestämde jag mig för att äta nyttigare göra en operation av magsäcken och faktiskt börja älska mig själv.

Men jag är för tjock.

För tjock för IVF

Det är ju allt som har betydelse just nu

Känner mig så misslyckad.


Imorgon ska jag iallafall älska min pojkvän.

Jag är dåligt på att uppskatta honom och att säga att jag älskar honom

Jag är så jävla känsloskadad från min uppväxt men jag måste verkligen bli en bättre flickvän.



#standup #vårtur #helvete #pinsamt #kämpa #sorg #enstund #pojkvän #relation

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards