batmanbebis

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av batmanbebis - 7 mars 2015 11:29

Mitt hem är kaos.

Jag har så mycket kläder så det är fan inte ens roligt längre.

Källaren är  full med säckar och i lägenheten finns det massor av kläder jag inte använder.

Jag blir galen på mig själv att jag lever i en sån kaos, men kaos på insidan skapar kaos utanpå kanske?

Idag ska jag iallafall ta och vika in kläder och fixa iordning lite iallafall.

Skulle kunna tjäna ihop en slant på alla kläder, och det är ju aldrig fel?

Idag känner jag mig seg, E är borta hela helgen och jag känner mig kramig.

Han och jag måste hitta på något ihop snart känner jag, det var längesen

Igår hörde mitt X av sig och ville gärna träffas i helgen, han är i stockholm tills imorgon och det vore ju kul!

Få se om vi kan få ihop någonting.


Gjorde iordning lite fröknäcke nu på morgonen, det är ju så himla gott!

Tänkte lite på hur dagen skulle ha sett ut med en bebis.

Jag har alltid undrat hur man egentligen får dagarna att gå när man har en liten.

hahaha, låter ju jätte konstigt, men jag menar det handlar ju mest om att äta sova och bajsa.

Jag minns när jag var hemma hos min kompis med hennes dotter som var 8 månader och hon gnällde och man hoppade ner o lekte lite med en skallra, var egentligen as tråkigt.

Jag tror att det är mitt försvar som spökar igen, "vill du egentligen ha en bebis?"


Sen när barnet blir större så kan man ju göra mer saker, men också det krävande..som nu vill jag ju bara ta det lugnt, softa framför datorn...tänk om jag hade en treåring här som vrålade lekpark.

Kan ju inte ha kläder i hela lägenheten heller.

Och fan va litet jag bor

Men med kärlek och empati kommer man långt.

Och det som maler mest i skallen är hur mitt barn kommer att se ut

Vilken personlighet h*n kommer att få.


Hoppas jag får veta nångång.


#längtan #lördag #bebis #vårtur #hoppas #kärlek #tristess

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards