batmanbebis

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av batmanbebis - 6 mars 2015 17:17

Jag har ju blivit mer nära med tre tjejer.

Tre tjejer som har känt varandra i massa år och upplevt massa saker tillsammans.

Alla är ca 10 år äldre än mig.

Dom är fantastiskt roliga trevliga och känns äkta, vilket jag verkligen behöver, ALLA behöver!

Jag har varit med dom i tre helger nu.

Nu när det blev fredag så ville jag höra av mig till en av tjejerna och fråga VA HÄNDER

Men kände mig plötsligt lite påflugen.

Kanske framstår jag som framfusig och tjatig om jag alltid tränger mig på och vill göra saker?

Det är är ju nya vänner som jag verkligen värnar om, har nog inte träffat nya vänner på flera år tror jag?


Men känner mig plötsligt lite osäker.

Tränger jag mig på?
Gillar dom mig eller känner dom sig tvugna att typ säga ja?
Varför tänker man så!?

Klart dom gillar mig, dom är vuxna och kan väl säga nej?


Nu sa iallafall en av tjejerna..."jamen kom hem till mig jag och xx ska dricka vin sen ska vi ut"

OKEEEEEEEEEJ!

Ät middag här också om du vill!
Hehe nej tack  vill inte tränga mig på.

Så kul med bra och äkta vänner, hoppas det är äkta:)



Ego
Av batmanbebis - 6 mars 2015 17:13

Denna veckan har verkligen varit bra på jobbet.

Jag tycker att barnen har hållt sams, och vi har pratat samma språk.

Det är jag himla tacksam för!!


Nu väntar en helg utan några direkta planer men jag är väldans trött.

Förra helgen hade jag en snygg helg, jag var så jävla snygg både fredag och lördag..

Kläderna satt som dom skulle, humöret på topp och massa skratt och skoj.


Trevlig helg!




Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards