batmanbebis

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av batmanbebis - 1 mars 2015 12:04

Wow vilken fantastisk VECKA jag har haft.

Sportlov på jobbet vilket innebär färre barn och LUGN OCH RO.

Jag har verkligen haft möjlighet att se barnen på ett helt annat sätt än när dom befinner sig i helgrupp.

Och flera av barnen visar sidor som jag inte sett tidigare.

Därför är det så viktigt att vara med BARNEN och inte som flera av mina kollegor gå till sina klassrum och städa och kopiera för femton veckor framåt.

Fredagen bjöd på karaoke, som vanligt.

Men det var löning så det var extremt mycket folk.

Jag dansade och sjöng, och var full.

Hade så himla roligt, skrattade massor och kramades:)


Lördagen kom och jag var nog lite bakfull, det har ju inte hänt på väldigt länge så det var en ny känsla, haha

Sen var det dags för karaoke igen, min kompis skulle sköta karaoken så vi fick skjuts tillsammans med henne.

En lugnare kväll och inte alls många som sjöng.

Och nu kör vi på söndag och vi ska nog ta oss iväg och storhandla, jag gillar verkligen känslan av ett fullproppat kylskåp.

Ska väl ta ett ägglossningstest nu ikväll för att se om det visar något, appen säger att jag har ÄL imorgon.

Har inga tankar alls på barn nu och det var faktiskt ett tag sen.

Det får mig att börja tro, är jag redo?


Men jag tror det är nån försvarsgrej från min sida, det går inte helt enkelt just nu så då förtränger jag det och tänker bort det, intalar nog mig själv ibland också att jag inte vill ha barn.

Familjeliv har jag inte satt min fot på sen jag mötte alla puckon där

Hänger ju massor på en sida på facebook, men där är fanimej alla inne i en behandling nu med pregotime eller liknande så ja...Jag tänker på annat just nu och det är himla skönt!


Men det är ju lite så också som jag är

Jag snöar in mig på ett ämne och googlar och blir smått hysterisk över det ett tag, sen släpper jag det.

Som med barn och graviditet.

En period var det tatueringar.


Jag tror också att all hysteri har gjort att jag missat att pricka in ÄL nu under tre månader, all press gör att det går åt helvete.


Nej nu skriker min mage och det är dags att tysta den:)


#verkstan #bebis #paus #ägglossning #karaoke #utekväll #2015 #facebook #barnlös #hoppsan #add #hysterisk #mat #söndag



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards