batmanbebis

Alla inlägg den 20 februari 2015

Av batmanbebis - 20 februari 2015 11:04

Ännu ett besked på facebook, en till som är gravid.

Jag vetinte ens hur många det är nu, fler än tio.

Idag känner jag mig feberfri, äntligen, men totalt matt och snorig.

Fick ett litet gråtslag igår och la mig i sängen.

Jag blev plötsligt liten, sådär som jag bara kan bli i min pojkväns armar.

Jag vill också ha en bebis!!

Jag vill jag vill!
Jag skulle ge vad som hellst, jag skulle bli en bra mamma!!

Han höll om mig och sa egentligen inget, för vad finns det att säga.


E har inte samma längtan som jag, och egentligen ville jag inte ha barn NU NU, men när utredningen visade att jag har en förträngning så känner jag att jag vill ha nu, man har inte tid att vänta.


Man måste vara positiv älskling.

Han har rätt, men det är så svårt.

Alla dessa besked följt av namnval, vagnval, bilder ultraljud osv osv.

Jag dagdrömmer om hur det skulle kännas om jag fick ett plus.

Eller inte ens det

Utan om mensen skulle bli sen, den är aldrig sen, tänk om den skulle bli sen och man skulle testa.


Fast sanningen är, om man inte hade haft facebook så hade man ju inte varit lika hysterisk.


Nu sitter jag här med mensvärk och redo för en ny period av ägglossningstester, koll i trosan, hopp, förtvivlan, sex, planering, förberedelse, ännu mera sex.


#utredning #pojkvän #älskade #stötta #vårtur #period #ägglossning #kämpa #önskan #svårt #positiv

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards