batmanbebis

Alla inlägg den 22 januari 2015

Av batmanbebis - 22 januari 2015 21:40

Efter regn kommer solsken, ellerhur?


Dagen började med en helt okej dag på jobbet.

Kollegan hade ett möte som drog över tiden, jag står ute med förväntansfulla barn som har blivit lovade att gå till en backe och åka.

Väntan blev orättvis och intensiv så jag gick med dom ensam, hade inget val.

Sånt gör mig rätt pissedoff, vi kunde inte vänta längre nu och det vet hon

Så vi gick, det var i närheten och efter 15 min i backen så kom kollegan, tur att ingen behövde gå tillbaka och kissa innan dess.


Hade medarbetarsamtal och lönesamtal.

Kände mig kickass i samtalet och fick otroligt mycket positiv feedback


Jag sa till min chef att jag skulle önska mer feedback från henne i mitt arbete, känns som hon bara beordrar mig saker. Som att byta klassansvar. Men att hon faktiskt aldrig frågade mig hur bytet gick och hur JAG mår.

Jag bredde på och berättade även om mina svårigheter, att jag gjort utredning för ADD/asberger.

Och att jag inte på någotvis ska särbehandlas för det men att man kanske kan ha förståelse för det precis som jag har för alla dessa barn som behöver, lite extra.

Kändes bra och hon höjde mig till skyarna i samtalet. Sa att jag hade ett otroligt bra arbetssätt och barnsyn, och det ser hela ledningen!

TACK!


Åkte och klippte mig, av nån anledning så får jag alltid en tantfrisyr.

Inte så jävla lätt o säga hur man vill ha det, men jag anser att det iaf är LITE deras jobb att se till min stil och ålder.

Aja, tantfrilla men är inte missnöjd utan fick bort lurvet och det slitna.


Dags för massage!




 
Har haft svårt för massage, naket och att nån tar på en.

Men genom att vara öppen med det jag vill ja och förväntar mig så går det bra!


Tjejen som skulle massera stod framför mig och frågade vilken olja jag ville ha.

Jag valde energi.

Jag sa även att det passar mig bäst om hon går ut så lägger jag mig ner och placerar handduken själv

"åh nejmen förlåt ja såklart dumt av mig att inte fråga hur du ville ha det"

Nej inte alls dumt, därför jag berättar det nu, svarade jag:)

Hon hade såklart ställt in sig på att jag skulle klä av mig när hon pratade klart.


Placerade ansiktet i hålet och hon kom in och började massera, så himla skönt.

Plötsligt slog miin lilla förkylning till och BÅDA näsborrarna täpptes till, låg och flåsade och försökte andas med öppen mun, hahaha fan va hemskt och det gick INTE att slappna av.

Fick sen lägga mig på rygg och nästäppan släpptes som tur var:P


Kom hem och panikåt en findus fiskgratäng, kanske inte den bästa maten men klockan blev sent.

Har ikväll även mailat IVF kliniken i riga och AVA kliniken i Riga!!!!!!!!!!
Tog hjälp av google translate


Tänk om dom tar emot någon med mitt BMI

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Isåfall så försöker jag boka in ett besök i sommar under semestern.

EN BRA DAG:)


Den 8e personen konstaterade idag att hon är gravid

Två av de som konstaterat ska iallafall bli pappor så då är det inte lika många inlägg om det


Imorgon är det fredag


#adhd #diagnos #samtal #BMI #IVF #motettplus #önskan #relation #massage #omg #hålltummarna

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards