batmanbebis

Direktlänk till inlägg 21 januari 2015

Det är okej att gråta lite

Av batmanbebis - 21 januari 2015 21:06

En mamma kom och skulle hämta sin dotter idag.

Brukar alltid småprata med hennes lillebror i vagnen och han mummlar bakom nappen.

Idag hade han ingen napp och log stort när han såg mig, jag blev helt tagen och fick tårar i ögonen.

Låtsadess att en unge ropade på mig och gick ifrån.

Ville inte börja gråta där och då.

Herregud vilken otrolig kamp detta är:(


Kom hem idag och pojkvännen hade städat hela lyan!
Jag har ju svårt med ordning och att "se lösningar" hemma, så det var himla skönt med fix.

Sen lagade han lax med citronsås och potatis.

MUMS!


Ingen hysteri över sex, känns rätt skönt på något vis.

Ägglossningen har passerat.

Imorgon ska jag ha medarbetarsamtal och få massage

Slutar tidigt imorgon iom att jag stänger på fredag, så lite surt att jag måste hänga i centrum till klockan 18 då min massage börjar, men det finns värre saker;)


#bebis #tårar #ok #detärokej #lungt #hemma #fix #fredag #onsdag #kamp #motettplus #högstaönskan

 
 
Mizca

Mizca

22 januari 2015 13:10

Jag förstår att du inte riktigt ville gråta där och då, även om det inte är fel så kanske man inte vill ha frågor!
Nyss inkommen på din blogg - måste läsa vidare men det låter som ni försöker bli gravida men att det är svårt?

Svar: Åh, vad fint med din systers namn!!

http://www.mizca.se

batmanbebis

22 januari 2015 21:26

Vi har pratat förr lite, det var jag som klagade på att din text är för ljus när man ska kommentera;)
Jo precis..segt att bli gravid:(

 
Mizca

Mizca

23 januari 2015 09:56

Svar: Jaha, det var du! Minns inte. Har inte åtgärdat det då jag själv inte har problem med det men kanske får prata med min designerska igen :)

Har ni försökt länge? Vi försöker också.

http://www.mizca.se

batmanbebis

23 januari 2015 21:32

Vi har haft oskyddat i två år iaf.
Utredningen gjord. Ska nog försöka lite till sen kolla in Riga för IVF

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards