batmanbebis

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av batmanbebis - 21 januari 2015 21:06

En mamma kom och skulle hämta sin dotter idag.

Brukar alltid småprata med hennes lillebror i vagnen och han mummlar bakom nappen.

Idag hade han ingen napp och log stort när han såg mig, jag blev helt tagen och fick tårar i ögonen.

Låtsadess att en unge ropade på mig och gick ifrån.

Ville inte börja gråta där och då.

Herregud vilken otrolig kamp detta är:(


Kom hem idag och pojkvännen hade städat hela lyan!
Jag har ju svårt med ordning och att "se lösningar" hemma, så det var himla skönt med fix.

Sen lagade han lax med citronsås och potatis.

MUMS!


Ingen hysteri över sex, känns rätt skönt på något vis.

Ägglossningen har passerat.

Imorgon ska jag ha medarbetarsamtal och få massage

Slutar tidigt imorgon iom att jag stänger på fredag, så lite surt att jag måste hänga i centrum till klockan 18 då min massage börjar, men det finns värre saker;)


#bebis #tårar #ok #detärokej #lungt #hemma #fix #fredag #onsdag #kamp #motettplus #högstaönskan

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards