batmanbebis

Alla inlägg den 20 januari 2015

Hej

Av batmanbebis - 20 januari 2015 20:23

Ja, hur mår jag?
Det är inte så jävla bra.

Vill ta en paus från gravid googlandet, komma hem och tänka på annat.

Men finns så många frågor jag inte fått svar på

Nu börjar jag ju och läsa om IVF istället.

Öppnade mig för kompisen igår, fick tipset att slappna av.......hur många gånger har man inte hört det?
Det går inte, det GÅR INTE.

Tack för mitt jobb, hysteriskt och as stressigt så jag hinner inte oroa mig.

Ska försöka få tag på doktorn imorgon, har tagit beslutet att börja med antidepp igen.

Slutade för vi skulle försöka bli med barn, men nu tänker jag börja igen.

Ska fråga om andra alternativ dock, serlent..ser..ahh vafan den nu hette

Den ska tydligen vara bättre för kroppen.

Så det testar vi, hoppas på stabilare humör!!

Ringde och frågade om cellprov, öppet varje dag 8-9, kanon, då ska jag strax bocka av det också..MÅSTE

Sen ska jag ringa gyn och be om uppklarning i det jag fick höra på min utredning.

Jag försökte ställa frågorna via mail, men det var dom inte pigga på, ring och boka en ny tid sa dom.

Nej, jag tänker inte ge er mer pengar för att få prata med er.

Jag tänker inte vara borta från jobbet och åka komunalt i två timmar för att ni inte kan kommunicera via mail!


Så jävla dålig stil.

Så nu ska jag boka ett nytt samtal, kommer kosta mig max 350 kr och då är jag uppe i frikort.

Ska fråga hur mina ägg ser ut, dom där jävla äggen drömmer jag mardrömmar om.

Har jag få ägg?


Dom där jävla äggen driver mig till vansinne!!!!!!


Annars..

Ska inte på 1års kalaset på lördag.

Mitt jobb är kul men min chef är så jävla dum.

Alltid när man ska prata med henne så ska hon avbryta, varför gör man så?
Jo, för att det är inte viktigt det jag har att säga.

Och min kollega är as jobbig, hon är högre utbildning än mig, högst lön i huset och nyanställd och chefens favorit.

Men så sjukt jävla osäker.

Jag får hålla i otroligt många lektioner, ha föräldrasamtal och extramöten.

För flera TUSEN mindre i lön!??!


"Men ställ upp, stötta henne nu i början hon är osäker"

Stötta hur då? Det är hon som har den högre utbildningen det är fan jag som ska följa henne egentligen.

AAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!


Och orättvist.

Kajsa är med barn och får då andra arbetsuppgifter, ååå hon är ju med barn.

Jaha, så för att hon är tjock så ska vi jobba extra mycket?
Blir man inte sjukskriven då?
Kan du jobba som kock och sitta på en stol och låta alla andra diska och laga maten men du slickar slickepotten??

JUUUUUUUUUUUUUUSTE, hon är ju släkting med chefen!


Min kollega är gravid, en månad mindre, är inte på TAL om nån särbehandling, nej nej, så hon kommer väl få bli tvungen att sjuskriva sig för hon är helt slut, och jobbar 80% sen innan.


Så jävla orättvist!!!!!!!!!!!

Och att jag inte är gravid är fan orättvist också.............såklart.


Sen försöker jag tänka på vad jag äter, eller ja, det har jag gjort i 10 år.

Försöker minska på kolhydrater, men inte helt..så jag vågar inte tillsätta mer fett som man bör i LCHF,vilket innebär att jag är as hungrig, helatiden...hhaha inte det smartaste.


Funderar på att regga mig på viktväktarna, tror mest på dom men blir sur att det kostar.

Kan säkert skrapa fram nån gammal viktväktarbok, gratis, men åhh så smidigt med en APP i mobilen.

Kollegan har fått ned 4 kg på 2 veckor.

En jävligt bra push


Imorgon stänger jag på jobbet, på torsdag ska jag få massage, WÖHÖ!


Lördag känner jag för att supa mig as full, synd att jag bara får så jävla ont i ryggen ibland när jag dricker.

Kanske inte är ett bra tecken heller för den delen.


#längtan #helvete #kollegor #jobbet #arbete #psykiskt #hjälp #smart #leva #försöka #geinteupp

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards