batmanbebis

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av batmanbebis - 16 januari 2015 20:44

Är fortfarande hundvakt och han är verkligen närgången.

Han ska ligga på mig, och när jag kommer hem från jobbet behöver jag lite egentid så det blev lite jobbigt

Bäddade ner honom under en filt i soffan och han gav sig och sover nu djupt.

Det är verkligen mysigt med lånehund, man måste gå ut och kan kramas när man känner sig nere

Är en pitbull så man får oftast respekt när man går ute, endel tar omvägar, haha han som är sååå mysig och go.

Nu drog han en djup suck lilleplutten

Kan inte fatta att detta är en omhändertagen hund, en hund som haft det ett helvete hos sin förste ägare, huu!

Nu ska vi väl strax gå ut på sista rundan för idag.

Sen är det så jävla kul imorgon för han är verkligen en sjusovare, går jag upp tidigt så ligger han kvar under filt och snarkar.

Han älskar verkligen att ligga varmt under täcke.

Så vi går oftast ut vid 11 tiden, perfekt!


Nu ska jag sätta mig nära honom en stund, direkt så kryper han upp nära nära , han tror verkligen han är liten.



Läste föresten om en tjej som drar till danmark och gör IVF!
Där har dom BMI gräns 40

Fucking ey!

Kostar såklart massor där och man får betala allt själv, men direkt tänkte jag WOW det finns en chans!!
Behövs det så tar jag ju lätt ett lån för dettaa

Tre försök för 45000 kronor skrev hon

Är de det som krävs så YES

Och läst ännu mer om tjejer som blir gravida trots aktivitet i en äggledare, så WOHO


#livetmedhund #vovve #voff #lånad #omplacerad #lite #bebis #igen #fredag

Av batmanbebis - 16 januari 2015 19:02

Jag är tacksam för alla dessa dagar då det har varit bra, mått bra, wow cool känsla!

Nu börjar det låga smyga sig på men jag känner mig ändå relativt stabil

Försöker ta en paus från babygooglandet, orkar inte läsa alla fantastiska blogginlägg orkar inte läsa alla inägg på div forum om era perfekta liv

Mitt liv är låååååångt ifrån perfekt.

Och jag vill ha barn iallafall.

Ni som följt mig länge vet att mitt liv verkligen är en bergochdalbana.

Jag lever med en missbrukare som också lever med en enorm inre stress.

Arbetslös men också fantastisk.

Och ibland tänker jag så, jag tror att de mest fantastiska och vänliga människorna blir missbrukare.

Dom är inga onda människor, men dom gör korkade val.


Min pojkvän gör korkade val konstant.

Jag är 30 år, konstaterat att jag bara har passage i ena äggledaren=svårt att få barn

För tjock för IVF

Och om fem år är det också försent för IVF

Jag har inte tid!


Jag kommer alltid finnas för mitt barn, jag kan inte säga detta nog många gånger

ALLTID

Detta är ju något jag vill, velat länge, vill mest i hela världen!
Och jag hade det inte lätt när jag var liten, men det blev människa av mig med!


Min pojvän kommer alltid ha en missbrukarproblematik , alltid

Man blir inte frisk ifrån det.

Jag kommer alltid ha mina svårigheter, mitt matmissbruk.

Så om han finns med i barnets liv, jämt, det kan jag inte svara på

Men det hade jag inte kunnat gjort om han var en framgångsrik författare heller.


Att skaffa barn ÄR egoistisk, dom som påstår något annat ljuger

Klart vi vill skaffa barn för vår egen skull.

Varför annars?
Så jag vill ha barn. Och jag älskar min pojkvän så jag skaffar med honom.


E är fortfarande arbetslös och hans livsval och hans uppfostran gör att han inte har något inre driv

Jag ser ju att hans syster och mor är precis likadana.

Allt är alltid någon annans fel.


Allt är så förvirrande...
Känns ibland som att livet bara susar förbi, jätte snabbt

Jag skulle ju ha två barn nu.

Och när jag tänker efter så har jag aldrig haft större drömmar än så.

Det har alltid varit en dröm om barn


Och jag tror att det är rätt vanligt bland tjejer som haft det tufft

Nu vill man skapa något eget, något som är mitt som man ska lyckas med

Jag tror också att vissa människor är skapade för att vara mammor.

Min syster är verkligen en sådan individ.

Hon är så jävla fantastisk, rolig och pedagogisk med sina söner så att man blir gråtfärdig.


Jag hoppas att jag får uppleva det som hon upplevt, att få uppfostra och sedan se i resultatet att man faktiskt lyckats rätt bra.


Jag tänkte innan jag träffade E att jag skulle skaffa barn ensam

För mitt bland alla idioter så tänkte jag, vem är ens LITE passande att vara mitt barns pappa?
INGEN!

Sen träffade jag E, som har massor av brister men som jag ändå älskar

Så vad som än händer så kommer jag kunna säga att barnets pappa älskade jag, och kunna berätta massor av fina och bra egenskaper som han har/hade.


Nu låter det som att jag förutsätter att E inte ska finnas med i bilden.

Ärligt talat så kan jag ju fan inte ens föreställa mig att jag ens ska bli gravid någosin, med någon!


Men jag är själv uppvuxen med en pappa som knappt varit engagerad, och jag har alltid föreställt mig som en ensamstående mamma.


Därför, när man haft en dröm så jävla länge, så gör det mig nu LIVRÄDD att jag kanske aldrig får barn.

Vad skaffar man istället?
Vad gör man?

Kommer jag ens kunna fortsätta andas?


#längtar #önskan #medberoende #makt #förlåt #bebis #pappor #ensam #relation #pojkvän #adhd #engagemang #längtan #motettplus #fanfanfan #respekt #mittval #2015 #önskan

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards