batmanbebis

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av batmanbebis - 15 januari 2015 20:50

Beskedet igår slog mig verkligen på käften.

Men har googlat lite och läst om folk som fått barn trots EN äggledare...så...

Sen fick jag panik.

Får ju inte göra IVF pga mitt BMI

Sen kom jag på, det finns ju fan en åldersgräns för IVF också...om fem år!!!

Helvete


Har iaf funderat på att få en annan åsikt om allt detta.

Eftersom hon sa att jag hade några ägg, men inte många så borde man väl kunna käka pregotime för att öka chanserna?

Läser om folk som äter pregotime trots ägglossning

Åhhhh nu börjar det här jävla skiten igen

Där man äter sover och andas barntankar.


Tog mitt sista ÄL test imorse, visade två svaga streck, glömt bort vad det betyder. Är ÄL påväg? Eller är den snart slut?

Vi hade sex iallafall, så kom hunden in i rummet, hunden som vi lånat, och E tappade koncentrationen..hahahahaha

Men nej det var inte kul för han kunde inte komma.

GE MIG SPERMAN!

Ska försöka flyga på honom nu igen, ja man blir desperat vid ÄL

Ja det är inte speciellt sexigt.


Imorgon är det iaf fredag

EN bra grej


#crap #fanfanfan #barnlös #motettplus #längtan #tankar #tårar #vill #sex

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards