batmanbebis

Direktlänk till inlägg 10 januari 2015

Lördag, and I feel good

Av batmanbebis - 10 januari 2015 14:27

Måbra känslan fortsätter och jag är heelt okej med den.

Vi har fått låna hund ett par dagar och det är ju himla mysigt.

En knähund av hög rang.

Och det är ingen liten hund så när han ska upp i knät så känns det:)

Gårdagen var riktigt skoj.

Gick ut med min bästis och mötte andra bekanta där

Så jävla kul och vara med NYTT folk, jag behöver det.

Min polare sa att han inte hade förfestat, och jag ba nähä? det gör ju jag typ aldrig...

Hade ingenaning om att han brukade förfesta innan vi möttes upp på bussen till krogen.

Visst man fattade väl att han tog nån öl men festade, näää.

Så han blev ju as tråkig på krogen.

Satt och såg uttråkad ut

Jag hade andra att prata och skratta tillsammans med, men försökte få med honom.

Han skrev på sin mobil och visade mig

"hade glömt hur tråkigt det är på krogen som nykter"


Jag kan verkligen inte relatera till detta då jag sällan är full eller ens påverkad.

Blev sent, jag var faktiskt kvar tills krogen stängde, blir alltid en massa drama bland personer på slutet.

En tjej hade ut en annan tjejs vinglas, av misstag, blev värsta livet och kaos för att hon inte ville köpa ett nytt glas vin till henne. Kan jag väl iof förstå hade också blivit as sur.


Sen kramas folk, kramas hårt och säger ÅHHH, fast dom inte gillar varandra.

Sånt där kommer jag aldrig göra

Fast när man inte gör så då blir folk illa tillmods har jag märkt, typ kollar snett och ja....dom blir helt enkelt osäkra på en.

Sen blev det lite tjafs utanför med min bekanta och en annan, det var ingen stor grej men sen kommer en annan tjej och ska börja medla

Verkar som att vissa folk älskar o vara i centrum och reda i bråk , som dom inte ens har en aning om,...små hjältar.


Idag har jag varit på banken och lagt om mitt privata pensionssparande också, det är någon ändring 1a januari, så man måste flytta sina pengar

Så nu är det gjort!, kolla över era besparingar också!


Var inne på systembolaget hahaha det är verkligen flera månader sen jag var där..

Köpte vin, nice och ha hemma:)


Ikväll blir det ut igen till stället vi var på förra helgen!


Trevlig lördag!


#allofme #karaoke #drama #lördag #utgång #januari #fest #alkohol #baginbox

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards