batmanbebis

Direktlänk till inlägg 23 december 2014

Imorgon är det jul!

Av batmanbebis - 23 december 2014 13:14

Jag och E ska inte fira tillsammans i år.

Det känns sådär faktiskt men det blir nog bra, han ska vara med sin familj.

Vi firar totalt olika hans familj och min och jag må vara ego när det gäller detta men skulle i dagsläget aldrig välja att fira med hans familj istället för min.

Så då gör vi såhär.


Har gjort endel godis vilket inte alls är likt mig, jag är mer för mat.

Igår gjorde jag digistive kex med jordnötter och smält choklad och dom blev verkligen goda, perfekt.

Gjorde snickerskaakor och dom är aldelles för söta för min smak, huua, smakade en bit och det bara...blääee


Har tvättat nu på morgonen men just nu känner jag bara för att ta det lungt.

Har två julklappar kvar att slå in och ska köra legofigurer av den sista chokladen ikväll.


Igår såg jag att REAn börjat på H&M.com så jag beställde lite därifrån, god jul till mig själv:)
Kommer ju bara att få julklappar från syrran i år, morsan har redan sagt att hon inte har råd, och pappa slutade ge mig för flera år sen.

Inte så jätte viktigt men klart det är kul att få presenter.

Lite småsur över att armbandet till syrran inte hunnit komma, det tror jag verkligen skulle passa henne, nu får hon en halvfin present istället.

Kämpar alltid massor varje år med att köpa till henne och hennes barn, viktigt för mig att det är genomtänkt.


Största gåvan vore om jag har en bebis i magen.

Hade nyss ÄL och det skulle vara så himla nice om man kunde få veta NU om det funkade.

Så slipper man denhär enorma väntan, som nu kommer att bli ÄNNU jobbigare eftersom jag är ledig.

Jobbar man så hinner man inte tänka så mycket.

Plus att förra månaden var ju inte ens nån väntan eftersom att jag då mådde så dåligt så vi knappt hade sex.


En annan kul grej idag är att jag ska ge min bästis hans present.

Kommer bli så jävla kul.

Han är inte van att få presenter så han är verkligen tacksam...eller jag inbillar mig det iaf:P
Så jag ska filma reaktionen när han öppnar, wiiie:)


#julklappar #ägglossning #längtan #hoppas #motettplus #jobbigt #jul #Planering #önskan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards