batmanbebis

Direktlänk till inlägg 20 december 2014

Feel good!

Av batmanbebis - 20 december 2014 23:05

Sagt det förr och säger det igen

För en person med enorma humörsvängningar så är det en enorm känsla att vakna lycklig, och flera timmar senare fortfarande känna känslan av lugn trygghet och lycka.

Idag besökte vi Ö&B och handlade lite julpapper för att slå in pakeeeet!
Köpte sex st blockchoklad

Tanken är att jag ska göra legochoklad.

Precis!

Har fått hem silikonformar skapade som lego och legofigurer.

Baka är inte alls min grej men detta kan nog bli skoj!
Ska göra några gubbar och lägga i en glasburk och ha med mig som present till min moster som jag ska till på julafton.


Ska även testa att göra snickerskakor!

Vi köpte också en julskinka som vi ska göra iordning imorgon, det är ju så gott!


Gick in på SIBA för att köpa presenten som jag spanat in till syrran

Ett pulsarmband, fungerar lite som domhär svindyra aktivitetsarmbanden, men med mindre funktioner.

249 kronor minns jag att detta kostade

Mäter kalorier, stegräknare, vattentålig och mäter sömn, perfa!


Nu kostade den plötsligt 99 kr!!
Den glada dagen blev plötsligt gladare!

Något jag däremot varit dålig med idag är maten, måste ibland tänka på vad jag äter

Åt en wrap från macdonalds, dåligt val, dendär jävla såsen gjorde mig illamående och jag kunde inte äta hela.

Sen hade jag en vidrig smak i munnen så fick akutköpa tuggummi.

Sen delade jag och E på en pizza, då mådde jag illa igen


Sen åt jag chips, illa igen

Det är ju inte så jävla hälsosamt eller SMART att äta så att man mår illa tre gånger på en dag


Sen hade vi fantastiskt sex,....med förspel!
Ska vara ärlig så är vi inte så bra på förspel

Och nej det är inte alltid bara killens fel, utan jag säger oftast bara KÖR..hahah

Men idag var det verkligen mysigt:)

Blev en bra helg detta

Hoppas på att vakna upp lycklig imorgon också, vilken tur isåfall!


#lycka #sex #paket #klipp #tips #chokla #humör #lycka

Ego · Tips
 
 
Mot Ett +

Mot Ett +

21 december 2014 10:58

Hoppas på fler lyckliga dagar och fler härliga förspel! ;)

http://motettplus.blogg.se

batmanbebis

21 december 2014 12:06

TACK

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards