batmanbebis

Alla inlägg under november 2014

Av batmanbebis - 10 november 2014 17:40

Kompisen har en dotter som fyller ett i januari.

Hon har haft ett otroligt jobb med detta, och hennes humör har påverkats otroligt.

Det räcker med en just nu, det är så intensivt när dom e små säger hon och ler.



Idag smsar hon mig en bild på ett positivt gravtest.


Men..du ville ju inte?


DU VILLE JU FÖR I HELVETE INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!





Av batmanbebis - 10 november 2014 17:12

Skippade frukosten imorse.ovanligt
Åt tidig lunch. Lasagne. Mums!
Sen kom illamåendet. .Satt o under hela rasten.
Mellis. .mådde illa.
Brukar äta ett mål till..men vågade inte.

Ni hem och äta middag få se hur det går.
Jag mår aldrig illa...kanske om jag harätit för mycket. .annars..nää

Vafan?

Och imorgon utredning. .kan inte bli sjuk!! Väntat tre månader på detta.

Ego
Av batmanbebis - 9 november 2014 19:36

Stekte lite såndär tjockare lunchkorv, gjorde grädde och spenat till ...fyfan tog en korvbit och BLÄ

I vissa perioder så kan jag få sådär, bara tycka viss mat är blä.

Känns som det ofta är korv.


Minns ni att jag skrev om min nybekanta, som försökte bli gravid åt sin bror i USA.

Hon var ju där och allt gick som det skulle, sista försöket.

Hon åkte hem, och fick efter två veckor missfall..


Fyfan va tråkigt!:(


Hunden har åkt härifrån nu och E likaså.

Han ska på nåt möte imorgon tidigt.


#lunch #korv #blä

Av batmanbebis - 9 november 2014 16:28

Helgen har gått enormt fort, vad hände?
Gick och la mig vid elva på fredags kvällen, vaknade vid halv tolv.

Tur att hunden är van att gå ut sent, klädde på mig fort som attans och gick på en långprommis med honom.

Lördagen spelade vi brädspel, så jävla kul var det!
Riktigt mycket regler och typ rollspel var det.

Key to the kingdom.

Man ska ta skatter och nyckeln, slåss mot demoner , as kul!
Men tog sjukt lång tid, började spela vid nio och slutade vid 02, då var spelet inte ens slut.

Men det var kul att testa och jag längtar till nästa kväll!

Min kompis har gjort en spelförening.

Tydligen kan man söka efter pengar om man har en förening.

Visste ni att det finns en playstation förening, som får 4000 i månaden för att SPELA?
Haha as kul ju.

Så nu ska min kompis luska lite mer.

Tanken är ju att vi ska kunna köpa in fler spel som vi ska spela och hitta en lokal att vara i.

Fan va kul!!


Så jag har verkligen sovit ut denna helg, varit riktigt trött i veckan så det behövdes.

Imorgon e det jobb igen.

Tisdag, UTREDNING!


Måste kontakta min VC och försöka få provsvaren för testerna som jag gjorde förut.

Jag bad ju dom göra olika tester på mig som man kan tänkas behöva inför en utredning, passade på när jag hade frikort:)

De som ska göra utredningen sa att det är jätte bra och att processen då kan gå fortare:)


7 dagar kvar till mens.


Har inte haft sex på en vecka.

Vilket inte alls är konstigt tycker jag, livet är fullt med andra saker ibland.

Men klart ska man försöka ha barn så måste man nog ha oftare, just nu brukar jag tyvärr bara försöka tajma in ÄL.


Ringde pappa idag och grattade på fars dag, frågade när han hade tid o ses för o få låtarna jag spelade in i oktober.

Han ville bjuda mig på middag på fredag, kul!


Denhär veckan kommer att bli intensiv.

Tisdag, utrening iväg efter jobbet och kommer hem sent.

Onsdag, en grej med jobbet tillsammans med barnen, kommer nog vara hemma runt nio på kvällen.

Torsdag, en grej med jobbet igen, hemma runt nio.

Fredag, träffa pappa efter jobbet.


Jag tycker inte vi ska ordna så mycket för barnen egentligen, man tror inte det men man blir sjukt trött av att jobba sent EN kväll i veckan..Förra veckan hade vi APT

Men nu kör vi alltså TVÅ kvällar, fy pust va jobbigt!


Allt för barnen och för att dom ska ha det bra och få en sammanhållning.

Fan va otroligt egentligen att man gör detta, kokar korv och köper festis och ha satt upp ett spår i skogen som dom kan gå tillsammans med sina föräldrar.

Men men, hoppas det blir lyckat!


#utredning #längtar #mens #pappa #egentid #övertid #stressigt #senanätter #sova #trött #pedagog #spel #spelkväll #promenad #aktivitet #helg

Av batmanbebis - 9 november 2014 16:18

Ser en tjej som nyss skrev "jag tänkte prata om mina faborit filmer"

Åhh!!!


Det finns alltså folk som är skrivkunniga som säger "faborit", jag brukar prata så på skoj med mina 6åringar på jobbet. Men trodde aldrig jag skulle få läsa det i en blogg..Seriöst


faborit


hehe lite sött e det




Av batmanbebis - 9 november 2014 15:57

Alla människor får älska vem dom vill.

En relation kan se olika ut.

Men jag kan inte hymla med att de flesta i min närhet är straighta, dom lever som man och kvinna.

När jag skulle köpa en byrå för ett tag sen så mailade jag lite med säljaren, säljaren, som var en kvinna skrev såhär:
"kom vid fem då är min fru hemma"

Och jag bara, WOW coolt dom är lesbiska.

Detta är ju NO NO för många, jaha OCH? OCH om dom är lesbiska? Precis som om det vore något speciellt, va va va?

NEJ, det är inget fel men JA för mig är det speciellt.

Självklart har jag träffat lesbiska och bögar, och jag har två lesbika som bekanta.

Men det hör fortfarande inte till mitt liv och min vanlighet att möta homosexuella par.

Kan det inte få vara så för mig?

#relation #lesbisk #homo #rfsl #gay #respekt #vana

Av batmanbebis - 8 november 2014 13:04

Vi fick låna en hund.

Som jag har längat!

Det är en svart pitbull som är helt fantastisk!

Har haft honom förut, eftersom hans matte är sjuk och låg då på sjukhus.

Det blir lite annorlunda hemma när man har hund, lite gladare, annat att tänka  på

Han är så söt, han ska vara nära hela tiden, sitter nu i soffan och lägger tassen på mitt lår nu när jag skriver.

En sak som är jävligt lustig är när vi går på promenad.

Om vi möter en annan hund+ägare på håll så är det ofta dom tar andra vägar, varför är det så?
E hade en tanke om att han är ju en pitbull och dom har ju inte så bra rykte, hmm kanske är så?
Många hundar som vi möter, som är stora hundar, dom blir helt galna.

Minns när vi mötte en shäfer engång, fyfan han blev helt galen, stod på två ben och ägaren fick hålla i jätte hårt.

Den här hunden drar massor, vill lukta på allt, så armen är lite "slapp" när man kommer in, hahaha.

Men inte agressiv för fem öre.


Men annars, fan va varmt det är idag.

Ska gosa ner mig i soffan, sugen på något gott, som vanligt.

Fyfan va ja tröck i mig igår, så jag fick akut gå ut med  hunden för att gå av mig mättheten



Av batmanbebis - 7 november 2014 21:07

Idag äcklas jag av mig själv. .
Köpte pizza idag..åt halva och det kändes ok.
Började sen äta andra halvan. .sen börjar jag blanda iordning dip.. Chips till det..tog tre nävar sen höll jag på att spy.

Har missbrukat mat i många år men det har varit bättre nu i tre år.
Känner igen tendenserna.blä

Censur · Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards