batmanbebis

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

När orden tar slut..

Av batmanbebis - 23 november 2014 17:18

Jag tror något föll ned i mitt huvud.

Vad håller jag på med?


Har betalat flera hundra för en utredning.

Har längtat, gråtit och mått otroligt dåligt av att inte veta varför jag inte har lyckats.

Men..

Kanske är det inte meningen?
Kanske ska jag inte ha barn nu.



Jag vetinte vem jag säger förlåt till men jag känner att jag måste göra det, förlåt.

Förlåt för att jag har varit så otroligt egoistisk.

Förlåt för att jag bara ville känna att jag har skapat något bra.

Jag ville bara känna att jag skulle klara av detta, jag vetinte för vem jag vill bevisa detta för, kanske mig själv?

Tjejen som för några år sen satt på golvet och grät och hade inget att leva för.

Jag som trodde att jag aldrig skulle få jobb bostad eller en partner.

Jag som var helt säker på att jag var fast i det där livet, livet i misär och mörker.


Jag är så jävla trasig!


Med all jävla skit jag varit med om, hur kan jag nånsin bli ..normal?


Jag återkommer till detta jämt i mitt liv.


Jag avbryter nog allt nu.

Det var inte meningen.

Jag ville så hemskt gärna lyckas, jag ville det så gärna att jag nog inte fattade va fan jag höll på med.


Det är så jävla skönt att gråta men samtidigt växer den där klumpen i halsen sig större.


Jag behöver nog sova.

Gråta

Andas

Ha kul

Gå vidare

Glömma bort


Jag vetinte?!


Jag behöver en paus från mitt liv.

Jag behöver vara helt fri från känslor ett tag.

Hur kan man glömma bort något som har funnits i ens tankar varje dag i flera år nu?

Hur kan jag bara släppa detta.


Men jag tror att det är det jag får göra.

Det är inte min tur.

Jag är redo, men inte vi..



 


Här vet ingen vem jag är.

Här kan ingen säga att jag är löjlig.

Min blogg är min fristad.

Så därför kan jag öppet säga att det är jävligt, jävligt jobbigt nu.


#slut

 
 
Ingen bild

Linda

23 november 2014 20:09

ALLT det du skriver nu är normalt att känna , när man har ett tungt bagage att bära på.
Det viktigaste är att man får insikt och försöker leva efter det. Alla gör misstag.
Därför kan ingen döma dig.

Detta är början till ett bättre liv för dig, där du kan bygga upp dig för att så småningom må bra. När rätt tid är inne kommer olika saker falla på plats.
Du har mycket att ge och är bra på. Du är säkert en av dom bästa lärarna på din skola.
Du värnar om andra och gör något när du ser att det är fel eller orättvist mot någon/några.
Du bryr dig. Du kan sjunga och du är en fin vän och syster. Din pappa var tårögd när du sjöng. Han var stolt över dig , hans dotter.
Du kan tänka på dom dom fina egenskaper och förmågor DU har och känna dig STOLT över den du ÄR!
Glädjen kommer snart. Du kommer att släppa in nya saker i ditt liv som kan göra dig glad.
Var nu snäll mot dig själv. Du HAR bevisat för dig själv att du klarar av många saker. E får ta ansvar för sig själv.
Många idag mår dåligt, det är ändå bara man själv som kan göra det sämre för sig själv , och man kan också göra det bättre för sig själv.
Vilket man väljer bestämmer man själv.

Vill man bara ÖVERLEVA eller LEVA.
Du vill leva!

 
Ingen bild

Linda

27 november 2014 00:01

Tänker på dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards