batmanbebis

Direktlänk till inlägg 16 november 2014

Svar på tal

Av batmanbebis - 16 november 2014 17:08

Igår var vi på en fest på landet.

E skulle bara dricka fem öl, men det blev ju inte riktigt så.

Plötsligt stod han och drack rödvin, men jag testade en helt ny grej igår!


Nämligen att jag inte blev sur.

Jag påpekade att det var dumt att dricka rödvin och det var typ allt, och han blev inte alls lika jobbig när jag inte hackade på honom. Absolut inte så att jag nu tycker det är okej när han dricker, men det blev lättare.

Han hade ju dessutom ätit dåligt, oh well.

Han var lite högljudd och ja jag är ju överkänslig så jag tycker småsaker är pinsamma

Men han började inte brusa upp som han kan göra, om att jag bara hackar på honom osv, och det var skönt.

Fanns en kille på festen som var väldigt speciell.

Av nån konstig anledning så hade han något behov av att skämta helatiden, och sådär konstig humor.

Förmodligen osäkerhet.


"Det var så jävla kul, på mitt jobb så har vi en toalett som vi skulle skämta lite, så vi satte upp en massa porrbilder där inne. Sen har vi en handikappad kille som jobbar, så han skulle gå in på toan och var där as länge..När han kom ut så vi ba fy fan va äckligt, haha man fattar ju vad han gjort liksom"


Då kunde jag inte va tyst.

Vad har det o göra med att han var handikappad, är det mer äckligt om en handikappad runkar eller?

"nej men alltså, man fattade ju vad han gjorde"

Jaha, och ingen annan på ditt jobb har med säkerhet gjort något på den toan eller?


Han sa inget.


Blir så jävla störd på folk som har så korkade saker att berätta.



Vi fick skjuts hemåt av en gäst på festen, jag och kompisen kliver ur bilen och går mot tåget och E står kvar och diskuterar med chauffören.

Då såg det ut som att han försökte ta killens energidryck??? va fan liksom??

Hörde hur killen sa"men mannen jag måste ha den jag ska jobba inatt" och bla bla.

Men ååå skjut mig, håll käften och gååå tänkte jag bara.

Ja men det var inget världsligt.

Lyckades få E att åka hemåt och sova och jag och bästisen drog vidare, skönt:)

Kom till krogen runt 01, det är verkligen skillnad att komma sent än vid 22 då vi brukar komma.

Vid ett är alla pinsamma och dryga, haha.

Två tjejer stod och dansade med varandra på den extremt trånga krogen, och deras kjolar åkte upp.

En annan tjej gick runt, vet vem hon är, supetrevlig...som nykter.

Man verkligen såg hur alla killar försökte dansa nära henne, sitta nära henne.

Det var liksom den där tiden där man börjar håva in om man ska få ligga.


Skitsamma egentligen, vi hann sjunga engång var.


Jag bryr mig aldelles för mycket om människor ibland.

Och ibland bryr jag mig inte alls om människor, konstigt det där.


Min bästis påpekad det, "du tar det typ så personligt när nån är full, varför bryr du dig ens, du känner henne inte"


Jo, men alltså e man fin och söt o trevlig så e det så dumt o göra sig ful och äcklig genom att vara för full, tycker bara det är så synd!


#full #fylla #alkohol #drog #missbruk #människor #svarpåtal #speakup

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards