batmanbebis

Direktlänk till inlägg 15 november 2014

Ett roligt tillägg

Av batmanbebis - 15 november 2014 11:04

Jag skrattar jävligt mycket i mitt liv, men jag bloggar nog sällan om det...

Det hände ju en rolig grej i måndagskväll.


På kvällen på måndagen så kom jag på att jag måste ju raka mig inför besöket hos sophiahemmet dagen efter.

Jag är väl inte sådär jätte effektiv numer på att raka mig, bekväm i relation AB..Haha

Men ville inte sära och visa djungeln för gyn och flasha mina håriga ben så NU KÖR VI


Och jag kan ju rekommendera att om du är jävligt hårig och det ska väck så...............börja i tid.

Jag börjar med att gå på toa och börjar snegla på min tatuering på benet.

Inser att den är jävligt blek

Då blir jag sur över det, tatueringen är bara sju månader, den sitter på baksidan av benet så det är inte ofta jag liksom"spanar in den", vafan tänker jag medans jag klär av mig och hoppar in i duschen.


Prepair, RAKA

E lägger sig i sängen och släcker lampan.


Ut badrummet kommer utrop som dessa

"ååååååååååååååh det är så mycket"

"alltså VILKEN DJUNGEL"

"älskling, det kommer att gå åt två rakhyvlar till detta"


Phu!
Vilket jävla jobb, varför väntar man så länge med att raka sig?
Nej alltså, det är upp till var och en om man vill raka sig eller inte så detta är inget utrop till att man måste, vill bara tillägga det.


Kändes som jag  var i duschen i en timme bara för att få bort regnskogen.


FÄRDIG!
Skuttade ut ur duschen och skulle smörja in benen, inser då att det är allt hår på benet som gjort att min tatuering sett blek ut, hahaha


Kryper upp bredvid E som är så jävla van som egentligen nog inte ens reagerat över mina utrop från duschen, E drar handen över mitt ena ben och säger "nejmen älskling, jag har inte känt ditt ben på flera månader"

hahah



Dagen kom för utredning och jag gjorde ju inte ens nån jävla gynundersökning.

hhahah allt i onödan!


Ja, kanske inte lika roligt att läsa om, men det var roligt för mig att få uppleva det igen.

Va viktigt det är att skratta i sin relation



#skratta #humor #raka #utredning #pojkvän #gel #hysterisk #sistaminuten

 
 
Ingen bild

Linda

15 november 2014 18:57

Fy, vad jag skrattade när jag läste ditt inlägg. Du är verkligen rolig!
Lite galen också, som jag. ;)
E är kul han med. Tänk , han gillar dig precis som du är , med eller utan hår. En del killar är petiga...det är tjejer också. Killen får inte ha sitt hår på bröstet ifred, trots att det är naturligt.
Tjejen tar fram rakhyveln och börjar raka killen. Han har inget att säga till om. Man måste ju va inne säger hon. Var tog machokillen vägen?
Varken tjejer eller killar vill ha honom. :( Slät och nyrakad med noppade ögon bryn!? Precis som du och jag. ;)
Eller?

batmanbebis

16 november 2014 12:53

haha E är en hårboll, och det är ju så det ska vara...men hans hår är gosigt, det är fan inte mitt om det växer ut haha

 
Mot Ett +

Mot Ett +

15 november 2014 20:45

Haha! Känner igen det där med att vänta för länge. ;)

Inför mitt besök orkade jag inte bry mig, hade ju rakat mig 1,5 vecka innan ungefär så det fick duga. Tänkte att läkaren har nog sett både det ena och det andra under sina dagar. ;P Och ja, jag fick genomgå en gynundersökning så det var bara att slänga upp benen. ^^

http://motettplus.blogg.se

batmanbebis

16 november 2014 12:52

1,5 vecka då hade gyn behövt motorsåg;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards