batmanbebis

Direktlänk till inlägg 2 november 2014

Presenten

Av batmanbebis - 2 november 2014 18:01

Som jag skrev tidigare så ringde ju E helt lyrisk över att han hade hittat den perfekta presenten.


Han kom hem och var på jätte bra humör, glad och sa att tyvärr kunde han inte slåin presenten, han gav mig den i en påse och satte sig och log brett.


Jag tog in handen i påsen och drar ut ett par..


 


Åh...tack.

Jag gillar dom inte alls.

Jag tycker dom är enormt fula och jag använder inte ens tofflor.

Jag har ett par leopardtofflor som jag använder om det krisar.

Annars har jag ett par thermo sockor som jag använder, tycker tofflor blir för varmt oftast och jag får panik.

Så..

Min kille har alltså sprungit runt i affärer för att försöka hitta något som jag gillar och behöver.


Jag sa inte att jag inte gillade dom, ville inte såra honom,

Men sen förstod jag hur dyra dom var, och han har ju dåligt med pengar så jag började prata om det

"men vi ska ju inte köpa så dyra saker, lämna tillbaka dom och köpt något mindre"

Nej, han var bestämd.

Du behöver dom, det är bra kvalité


Han såg på mig att jag inte gillade dom.

Jag kan inte fejka sånt.

Absolut om jag får av någon i släkten så kan jag ju det, då e det bara o lägga saken åt sidan när man kommer hem.

Men med någon som är med mig varje dag...hmm


Han blev väldigt sårad och då ångrade jag ju mig.


Han propsade på att jag skulle ha dom på mig och gå runt lite.

Jag ville inte, VILL JU INTE HA DOM!


Men det är väl så med presenter, det är bara o gilla läget.

Men det handlar ju om så mycket pengar!!


Han sa"jag har ätit upp kvittot så dom går inte att byta"


haha fan stackarn


#present #födelsedag #fail #tofflor #fårskinn

Ego
 
 
Ingen bild

v

3 november 2014 08:44

Usch vet hur det kan vara. Men om dom är köpta på åhlens (ser ut som shepardtofflor) så kan du byta till något annat eller få pengar på tillgodokort utan kvitto.

batmanbebis

3 november 2014 18:33

hahaha köpta på en typ hälsobutik,och jag får ju inte byta dom för honom:)
me tänkte massor på det där igår.
presenter handlar inte om o få det man vill, utan man ska vara glad för det man får:)

 
Lainen

Lainen

4 november 2014 16:53

Men varför ha något du inte gillar eller tycker om? Det blir väl bara jobbigt i längden? Varför får du inte byta om han ändå vet du inte tycker om dem?
Presenter... Ja vad är de till egentligen? Jag tycker det bara är en så dum och onödig grej i slutändan. Man får något som man ändå inte riktigt vill ha i slutändan. Det må kanske duga, men man kan ju hitta bättre på egen hand. Surt att såra någon dock.
Mjeh, man kan laga middag istället då det inte är så farligt om det smakar knepigt då. ^^

Jag säger ju inte jag inte köper presenter. Det är ju social kod. Annars är man konstig eller något sådant. ^^

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

4 november 2014 18:26

hehe jo men jag kommer väl att använda dom nu när dom finns

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards