batmanbebis

Direktlänk till inlägg 2 november 2014

30 år!

Av batmanbebis - 2 november 2014 12:54

Jaha ,så firar vi lite till:)


Det är så jävla stört hur världen ser ut egentligen.

52 personer har grattat mig idag på facebook.

två har smsat

en har ringt.


Och det passar mig perfekt!!

Att ta emot samtal gör det hela så påfrestande och kravfullt kan jag tycka.

Så att få en rad på facebook är bäst, eller sms!


Tog ett ÄL test igår som visade positivt ju.

Man ska ju vara noga med att ta ÄL testen vid samma tid, och det är ju inte jag så bra på..alls.

Kissade på en sticka nyss fast jag inte gjorde det igår vid denhär tiden.

Nu visade stickan ingen ÄL.

Och jag blev fan depp...är det för att det är fel tid, eller är det så att nu är ÄL över.

Missade jag detta tilfälle nu?!


SKIT!


E ringde och är påväg hemåt iaf, han frågade vad jag ville äta och jag har faktiskt ingenaning


Funderade på att gå ut och äta, vore skönt att fixa till sig lite och åka iväg faktiskt.

Kanske thaihaken här i närheten..?
Men ja, är ju himla mysigt att vara hemma.........

E sa att han skulle laga mat och diska, hmmm dilemma..haha


E har tydligen köpt en present och såhär lät det:


E: Gissa vem som köpt preseeent?
Jag: haha jaså va spännande

E: Du kommer bli så glad

Jag: Åh jasså, spännande
E: ja du kommer bara ÅÅÅÅ
Jag: Hahah men vafan avslöja inte mer nu

E: Neeeeeeeej men du kommer bli så glad, du kommer typ döpa dom..alltå det är inget levande men aa
Jag: E, tyst nu, haha fan av du håller på!
E: jaaa okejdååå, ses snart!


hahaha vafan lixom



Min TV är väldigt konstig idag, alla kanaler är....radio!?
Har dragit ut detdär kanalkortet, tryckt på alla möjliga inställningar och knappar men nope

Så nu har jag å P3 och lyssnar på nyheterna just nu.

E får kika på det där när han kommer hem, jag fattar ingenting.



Idag är det ju uttagningen av KWC(karaoke world champion) och jag har väl varit lite pepp på att åka dit och sjunga och se om man går vidare.

Men när jag vaknade idag och insåg att jag hållt igång hela helgen så orkar jag inte.

Hade varit kul och häftigt att gå vidare men det känns också för stort för lilla mig.



#födelsedag #ägglossning #borta #fira #pojkvän #tv #middag #thai #äta #spännande #kwc #karaoke #30

Ego
 
 
Lainen

Lainen

2 november 2014 13:54

Grattis! Vad härligt. :-) Vad fick du i present då?

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

2 november 2014 14:03

Han ärinte hemma ännu:)
tack!

 
Lainen

Lainen

2 november 2014 14:15

Skriv sen! :-)

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

2 november 2014 14:34

haha jaa, det är nog något lustigt, han har en tendens att köpa...speciella saker

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards