batmanbebis

Alla inlägg den 26 september 2014

Av batmanbebis - 26 september 2014 23:12

Vad jag är trött på att prata om kärleken.

Igår blev allt som vanligt igen, dvs...jag...sur.

Alla tankar på hurvida jag är kär, är vi rätt för varandra, vad vill jag varför är jag arg? knäpp.

Jag orkar inte.

Jag orkar inte träffa någon ny, jag vill inte träffa någon ny känner inget behov av någon ny.

Men är absolut inte lycklig.

Eller, känner mig inte sådär lycklig, som jag tror att det ska kännas.


Jag vetinte längre.

Dagarna blir till månader och månader kommer bli till år, och jag sitter här, med samma problem och samma tjafs.


Sitter här och funderar hur det känns att vara lycklig.

Sitter här och funderar på hur jag ska bli gravid när vi inte har sex.

Sitter här och funderar om jag ska ge mig fan på att ha sex, för chansen att bli gravid.


Känns fan inte som ett alternativ att det aldrig blev några barn för att jag och min pojkvän tjafsade jämt, men vi levde ihop i hela livet iaf.

Olyckliga barnlösa och i konflikt.


Brukar skrika på E att han ska gå, stick bara, lämna mig för fan!!!

Och jag menar det, just då.

Han svarar alltid med, aldrig i livet, jag går ingenstans


Men varför i helvete vill DU ha det såhär för?


#pojkvän #relationer #uppror #tårar #ilska #borderline #stick #fanfanfan #gravid #längtan #omöjligt #liggförbebis

Av batmanbebis - 26 september 2014 19:34

 


Imorgon gäller det!

Jag i studion!!

Jag är så jävla nervös.


Trodde det skulle vara lite som karaoke, men helvete det var lite svårare.

Studiokillen skickade två ljudklipp och sa att jag skulle öva.

Öva? Jag har sjungit dessa låtar 100 gg

Men det var riktigt svårt.

Jag sjöng för fort, så när jag typ var klar så var det tre minuter kvar.

Annars på karaoke, så styr ju texten hur fort man ska sjunga, och man bara följer.

Nu fick man verkligen lyssna på musiken och höra när man ska komma in, refräng osv, och i WHATS UP, var det verkligen svårt att urskilja när det lugnare pariet började, ahh panik!



#studio #sjunga #sång #eko #rock #öva #nervös #halstablett

Bild · Ego
Av batmanbebis - 26 september 2014 19:20

Jag har i större delen av mitt liv haft svårt att hålla käften.

Ofta så har jag svårt att vara tyst, ofta lessnar jag fort på människor i stora sociala samanhang.

Jag fattar inte vad dom pratar om och tycker dom är så ointressanta.

Mycket av detta gjorde att jag gjorde utredning på ADD/Autism för några år sedan.


Engång när jag jobbade som elevassistent så var jag plötsligt ensam på gården.

Jag gick sedan till chefen och sa"jag kan inte vara ensam jag måste kolla en specifik elev"

Jag gick alltså till chefen för att informera, att vi behöver mer folk.


Kollegorna ansåg att jag skvallrade, att jag ljög, dom var VISST UTE.


Jag såg ingen, så då är vi ju förlite folk ute, eftersom jag inte såg nån...Det var ingens fel.

Men ja..chefen sa att hon skulle se över saken


Dagen efter kliver jag in och en kollega vrålar på mig, alltså hon skriker

VARFÖR GÅR DU OCH PÅSTÅR ATT JAG INTE GÖR MITT JOBB, ATT JAG INTE GÅR UT.

Hon var helt galen.


Behöver man bli helt galen på en person?
Jag försökte få en syl i vädret och sa att vi måste vara fler ute, det var det, inte att jag klagade på att ni inte är ute när ni ska.

När hon hade vrålat klart så lugnade hon sig.


Men bad aldrig om ursäkt.


En annan gång, också på ett jobb så blir en kollega kallad till chefen.

Ingen vet varför.


Efter 30 min ser vi kollegan gå hem?


Jag går då ned till chefen och frågar vad som pågår.

Hon gick hem och ska ju jobba till fem idag, då behöver vi en vikarie.


Chefen visste inte att hon gått hem.


Dagen efter får jag skäll...igen.


VEM VAR DET SOM SA ATT JAG GICK HEM?!?!?!?!


Jag, svarade jag lungt.

Varför går du och skvallrar för att jag går vad ger dig rätten till det, engång gick du ifrån jobbet och fixade pass, DET FÅR MAN INTE, skvallrade jag på dig då VA VA VA?????


Men snälla du, det fattades ju en person, en person kort, då måste någon annan komma in, jag skiter väl i varför du går hem, gå hem hur mycket du vill men arbetet här måste ju fungera, ellerhur.


Nä hon var helt galen.

Jag fick lugna henne med att jag kan gå ned till chefen igen och säga att hon hade visst sagt till nån annan kollega, än mig, att hon skulle gå hem.

Då lugnade hon sig.


I båda fallen som någon har skrikigt på mig så har dom varit 30 år äldre än mig.


Så nu är jag där igen.

I tisdags kränkte en kollega en elev.

Detta är inte första gg hon uttrycker sig som ett jävla apskaft.

Men det är MÄNNISKOR vi jobbar med, inte saker, så hennes jävla småsteg lämnar sår.


Så jag berättade allt för chefen, och hon blev väldigt upprörd.

Så nu får vi väl se om jag får en utskällning igen eller vad som händer.


Pust!


#kollega #orättvisa #skrik #standup #starkare #girlpower #jobbet #kränkning #hoppsan #förlåt

Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards